۰
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۰ روزی است که مسئولان ورزش هیچ مربی خارجی و سرشناسی را به صف قبلی تیم ملی فوتبال اضافه نکرده‌اند.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ احتمالاً دوستان ذهن‌شان جای دیگری درگیر است و تا اطلاع ثانوی فرصت دخالت در فوتبال را ندارند. شاید هم شوی بازی با اسم‌های بزرگ فقط مربوط به روز‌های بعد از جام ملت‌ها بود و الان دیگر نیازی به این کار نیست. از این مدل شو‌ها تا دل‌تان بخواهد در فوتبال و ورزش ایران داشته‌ایم که در کمال تعجب معمولاً جواب می‌دهد. مثل بیانیه‌های کاملاً غیرمنصفانه و زشتی که باشگاه‌ها با ادبیات سخیف می‌نویسند و آش آن‌قدر شور است که به هدف‌شان هم می‌رسند.
* از تراکتورسازی و استقلال انتظار می‌رود یک بازی تماشاگرپسند زیبا را ارائه کنند. اگر این بازی جذاب و دیدنی نشود پس از کدام بازی و کدام مربیان باید انتظار بازی زیبا داشته باشیم؟ از نظر جدولی هم مساوی برای هر دو تیم کاملاً حکم شکست را دارد و همین مسئله می‌تواند به تهاجمی‌تر شدن بازی کمک کند. استقلال و تراکتور حتماً می‌دانند که این هفته بازی‌های پرسپولیس، سپاهان و پدیده به مراتب ساده‌تر است.
* مدیرکل محترم ورزش خوزستان گفته مگر کسی به پرسپولیسی‌ها سنگ انداخت که اعتراض می‌کنند؟ جان؟ مگر قرار بود سنگ هم بیندازند؟ نکند حالا که سنگی پرتاب نشده انتظار تقدیر و تشکر دارید؟ یعنی نسبت به بازی قبل که باران سنگ شروع به باریدن گرفت، پیشرفت کرده‌ایم و باید سر تیم مهمان منت بگذاریم؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی