نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: منشا بازیکن توانمندی است و مسئولان این باشگاه خرید خوبی انجام دادند.

به گزارش خبرورزشی، مهدی امیرآبادی در خصوص دیدار امروز (جمعه) استقلال برابر تراکتورسازی تبریز گفت: همیشه بازی این دو تیم از جذابیت و حساسیت زیادی برخوردار بوده و سالهاست که دیدار این دو تیم پرتماشاگر و پراسترس بوده است.
وی تاکید کرد: تراکتورسازی اوایل فصل شرایط خوبی نداشت، اما با جذب چند بازیکن صاحبنام و باتجربه تفاوت‌های بسیاری کرد و توانست نتایج خوبی هم کسب کند و حالا یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر شده است. آن‌ها بازی‌های خوبی از خود ارائه می‌کنند و مطمئناً دیدار روز جمعه این تیم برابر استقلال یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل خواهد بود.
این پیشکسوت اظهارداشت: با توجه به اینکه قرمزپوشان تبریزی در دیدار رفت برابر استقلال شکست سنگینی خورده اند، به طور حتم به فکر جبران آن شکست و کسب ۳ امتیاز هستند و با تمام قوا پای به این دیدار خواهند گذاشت.
امیرآبادی در خصوص شرایط استقلال هم گفت: آبی پوشان هم همانند تراکتور شروع خوبی در لیگ هجدهم نداشتند، اما هرچه از زمان بازی‌ها گذشت شرایط این تیم بهتر شد و اگر همانند بازی‌های آخرشان در نیم فصل اول بازی کنند، مطمئن باشید روز به روز وضعیت استقلال بهتر از گذشته خواهد شد.
بازیکن پیشین استقلال در ادامه گفت: به طور حتم استقلال هم برای دیدار برابر تراکتورسازی برنامه ریزی دقیقی دارد. آن‌ها اگرچه در این بازی فرشید باقری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، اما بازیکنان جایگزین خوبی دارند که می‌توانند خلاء باقری را در این دیدار پر کنند.
وی در خصوص خرید‌های خارجی استقلال هم گفت: منشا بازیکن شناخته شده‌ای بود. من همیشه و حتی زمانی که او در پرسپولیس بازی می‌کرد از سبک بازی اش خوشم می‌آمد. او یک بازیکن جنگنده و دونده است که می‌تواند با حمل توپ و ارسال‌های دقیق به مهاجمان کمک بسیار مفیدی کند. در مورد گون کالوس هم باید بگویم که او زمان زیادی مقابل پیکان به میدان نیامد، اما در همان دقایق هم توانست یک گل وارد دروازه حریف کند و کارنامه خوبی از خود به جا بگذارد، اما قضاوت در مورد او زود است و باید ببینیم در دیدار‌های آتی چه عملکردی خواهد داشت و در مورد پاتوسی هم باید بگویم هنوز برای استقلال بازی نکرده، ولی امیدوارم او هم مثل دو بازیکن دیگر خوب باشد.
امیرآبادی تاکید کرد: متاسفانه در نیم فصل اول دو خارجی استقلال به نام‌های الحاجی گرو و نیومایر بسیار ضعیف بودند و نتوانستند کمکی به استقلال کنند. اما امیدوارم سه بازیکن جدید در تیم جا افتاده و بتوانند با هماهنگی که با دیگر بازیکنان پیدا می‌کنند برای استقلال مسمرثمر باشند.
بازیکن پیشین استقلال در خصوص حضور فرهاد مجیدی و تاثیر او در عملکرد مهاجمان استقلال گفت: فرهاد یک بازیکن بزرگ است. او یکی از بهترین گلزنان استقلال و لیگ برتر بوده و مطمئناً نقش او برای مهاجمان بی تاثیر نیست، اما استقلال یک تیم است و با وحدت و همدلی که بین بازیکنان این تیم به وجود آمده همه می‌توانند مکمل یکدیگر بوده و تمام هدفشان را برای موفقیت استقلال بگذارند.
وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا امیدی به این استقلال برای رسیدن به قهرمانی وجود دارد یا خیر، گفت: با شرایطی که من از استقلال می‌بینم مطمئناً این تیم می‌تواند در بازی‌های آینده هم موفق بوده و چشم به قهرمانی در لیگ برتر داشته باشد. آن‌ها باید آمادگی خود را حفظ کنند، زیرا دیدار‌های سختی هم در لیگ قهرمانان خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی