۰
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌های قهرمانی هندبال نونهالان شمال کشور به میزبانی کرمانشاه به مدت پنج روز برگزار و در پایان تیم‌های نقده، کرمانشاه، سبزوار و همدان به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

به گزارش خبرورزشی، در این دوره، هشت تیم برتر شمال کشور حضور داشتند که پس از دور مقدماتی چهار تیم کرمانشاه، نقده، همدان و سبزوار به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

در روز نیمه نهایی تیم نقده مقابل سبزوار و کرمانشاه مقابل همدان به برتری رسیدند و در روز پایانی نیز تیم سبزوار با برتری مقابل همدان به مقام سوم دست یافت و در بازی فینال تیم کرمانشاه مغلوب نقده شد.

در این رقابت‌ها فرامز می‌آبادی نماینده‌ی فدراسیون و سرپرست فنی مسابقات بود و مصطفی باباملکی سرپرستی کل مسابقات را برعهده داشت. همچنین جواد کیانی، سلیمان پایدار، سعید علیئی، فرزاد محمدی، اسدالله نظریان، فرهاد ریئسی، امین رضایی و جوادیزدانیان به عنوان داور در مسابقات حضور داشتند.

مهدی مرادی، امیررضا محمدپور، امیرحسین عباسی، سعید طهماسبی، امیر کنجوری، اشکان فرشادفر، امیررضا اسدی، سینا امیری، حسین خلوصی، امیرحسین جباری، امیرحسین یاوری، آشنا امیری، مجمد عزیزی، محمدمهدی یاوری، یونس رضایی و علی قاسمی به مربیگری مهدی حمیدیه و سرپرستی سجاد علیئی تیم کرمانشاه را تشکیل دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی