۰
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق قرمزهای پایتخت با وجود حضور در لیگ لهستان همچنان بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کند و برایش نتایج تیم سابقش مهم است.

احمدزاده:  قسمت باشد دوباره به پرسپوليس برمی‌گردم
به گزارش خبرورزشی، فرشاد احمد زاده، شماره ۱۰ سابق سرخپوشان این روز‌ها با تغییر سرمربی تیم خود اعتقاد دارد که فرصت بیشتری برای بازی کردن نصیب او خواهد شد. این بازیکن در خصوص مسائل مختلفی از جمله اجلاس سیاسی که در لهستان برگزار می‌شود گفتگو  کرد که در ادامه می‌خوانید.
* از شرایط خودت کمی صحبت کن.
خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم و تمرینات منظمی را انجام می‌دهم و امیدوارم که بتوانم خیلی بیشتر در تیم بازی کنم و شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشم.
* چرا در این تیم لهستانی بازی زیادی به تو نرسید؟
خب مربی قبلی این طور اعتقاد داشت و به همین دلیل خیلی از من کمتر استفاده می‌کرد، اما خوشبختانه با تغییر مربی فرصت بیشتری به من رسیده است و امیدوارم که در کنار سرمربی جدید بتوانم بازی‌های بیشتری انجام دهم.
* در این مدت سطح لیگ لهستان را چطور دیدی؟
به نظر من سطح لیگ لهستان شاید به اندازه کشور‌های صاحب سبک اروپایی بالا نباشد، اما از لحاظ امکانات بسیار سطح بالایی دارد و قطعا در آینده پیشرفت چشمگیری هم خواهد داشت
* تو در شرایطی در لیگ لهستان بازی می‌کنی که در روز‌های گذشته اجلاس سیاسی در این کشور در جریان است. نگران این نیستی که مسائل سیاسی روی حضور تو در لیگ لهستان تاثیر بگذارد؟
واقعیت این است که من اصلا نمی‌دانستم که چنین جلسه‌ای اصلا در لهستان برگزار شده است و اصلا از چیزی خبر نداشتم. اما این را با تمام وجودم می‌گویم که من عاشق ایران هستم و هیچ چیز برای من بالاتر از پرچم کشورم نیست.
*نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟
پرسپولیس جزیی از خانواده من است و مگر می‌شود که نتایج پرسپولیس را دنبال نکنم؟ برای من موفقیت پرسپولیس بسیار مهم است.
* دوست داری روزی دوباره به پرسپولیس برگردی؟
اگر قسمت باشد یک روز دوباره در پرسپولیس بازی می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی