۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال که چند روز قبل گفته بود تا ۱۰ روز آینده سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود به ما گفت: برای معرفی نام سرمربی جدید تیم ملی دو سه هفته زمان لازم است!

کلانی: تعهد و مسئولیت‌پذیری مربی ایرانی بیشتر است

به گزارش خبرورزشی، مهندس حسین کلانی به عنوان مشاور و عضوی از کمیته فنی با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کند. او در خصوص شرایط انتخاب مربی جدید تیم ملی با ما صحبت کرد.
 مربی جدید تیم ملی چه زمانی انتخاب خواهد شد؟
کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حال تحقیق برای پیدا کردن مربی برای تیم ملی هستند و شاید دو، سه هفته دیگر برای اعلام نهایی نام مربی جدید تیم ملی زمان نیاز باشد که ما بتوانیم بهترین انتخاب ممکن را انجام دهیم.
نظر اعضای کمیته فنی بیشتر روی مربی خارجی است یا داخلی؟
در کمیته فنی دموکراسی وجود دارد و همه اعضا باتجربه هستند. افراد کاربلدی که من اطمینان دارم بهترین تصمیم را اتخاذ خواهند کرد، اما فعلاً چیزی مشخص نیست.
  روی چه مواردی اتفاق نظر دارید؟
با توجه به مشکلات مربی قبلی تیم ملی حتماً در نوع قرارداد، سرمربی جدید تبصره‌هایی لحاظ خواهد شد که مربی جدید نتواند هر کاری که خواست را انجام بدهد؛ البته این موضوع در مورد مربیان ایرانی وجود ندارد، چون معتقدم مربی ایرانی با تعهد و مسئولیت‌پذیری بیشتری کار خواهد کرد و شرایط خوبی را رقم خواهد زد. مربی ایرانی شاید با کمبود‌هایی مواجه باشد، اما با کار زیاد و مسئولیت‌پذیری بیشتر و آشنایی بالاتر به فرهنگ ایرانی موفق‌تر از مربی خارجی است.
 مدیر فنی هم انتخاب می‌کنید؟ نام مهاجرانی مطرح شده...
حشمت مهاجرانی یکی از مفاخر فوتبال ایران است که بیشترین افتخارات را با تیم ملی کسب کرده و هر فدراسیونی از حضور چنین شخصی در تیم ملی کشورش استقبال می‌کند، اما احتمالاً در ابتدا سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود تا بعد بتوانیم مدیر فنی تیم ملی کشورمان را انتخاب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی