۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اختلاف بین سازمان توسعه و تجهیز با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی شاید سرخ آبی‌ها رامجبور کند ورزشگاهی را به عنوان ورزشگاه جایگزین آزادی انتخاب کنند.

خبرورزشی/حامد اردهالی: مناقشه بین سازمان توسعه و تجهیز با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی در نهایت سازمان لیگ را مجاب کرد تا به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نامه زده و از آن‌ها بخواهد ورزشگاهی را به عنوان ورزشگاه جایگزین آزادی انتخاب کنند. تا زمانی که بحث تبلیغات حل نشده و سازمان توسعه و تجهیز تبلیغات خود را از دور زمین برندارد سازمان لیگ اجازه بازی در ورزشگاه آزادی را به سرخابی‌ها نخواهد داد. در این شرایط تصور کنید پرسپولیس با چه شرایط جالبی در ورزشگاهی دیگر میزبان حریفان خود باشد. پرسپولیس تا پایان لیگ برتر در ۵ بازی دیگر خود میزبان خواهد بود. سرخ‌ها در هفته بیستم میزبان صنعت‌نفت آبادان هستند و اگر بنا باشد در ورزشگاه آزادی به میدان نروند مثلاً باید در ورزشگاه تختی با زردپوشان آبادان روبه‌رو شوند. برای هفته بیست و سوم که شاهد شهرآورد سرخابی‌ها هستیم، اما اوضاع جالب‌تر می‌شود. تصور کنید به روال دهه ۴۰ و ۵۰ شهرآورد در امجدیه یا ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شود. شورای تأمین که با برگزاری بازی‌های کم‌اهمیت این دو تیم در ورزشگاه شیرودی نیز مخالف است آیا برای شهرآورد می‌تواند بازی را در جایی غیر از ورزشگاه آزادی برگزار کند؟ تصور اینکه ورزشگاه تختی میزبان این بازی باشد هم در نوع خود جالب است. این ورزشگاه میزبان بازی رفت سایپا با پرسپولیس هم بود که حوادث عجیب و غریبی هم در آن رخ داد و درگیری‌های مربیان و بازیکنان دو تیم تا مدت‌ها سوژه بود. حالا تصور کنید بازی برگشت دو تیم این بار به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار شود، آن وقت توانایی برگزاری یک بازی بدون حاشیه را داریم. سازمان لیگ برای هفته بیست و هفتم چه تمهیداتی دارد؟ جایی که اگر بازی پرسپولیس با سپاهان در مکانی بزرگتر از ورزشگاه آزادی هم برگزار شود به دلیل رقابت دو تیم برای قهرمانی پر از تماشاگر می‌شود، در ورزشگاه تختی یا شهرقدس توانایی برگزاری این بازی هست؟ دیداری که به ال‌کلاسیکوی فوتبال ما معروف است و حواشی زیادی دارد در ورزشگاهی غیر از آزادی زیبا خواهد بود؟ حالا تصور کنید پرسپولیس، سپاهان را در این بازی ببرد و مسیرش برای قهرمانی هموار شود. سرخ‌ها در بازی هفته بیست و نهم خود یعنی یک هفته مانده به پایان لیگ اگر ببرند قهرمان می‌شوند و آن وقت در تقابل با ماشین‌سازی تبریز که میزبان است باید جشن قهرمانی را در ورزشگاه اکباتان یا نفت تهرانسر بگیرند؟
آیا سازمان لیگ، شورای تأمین، فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش حاضرند جشن قهرمانی سرخ‌ها در ورزشگاهی غیر از آزادی برگزار شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی