نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال تأکید کرد که قصد برکناری وینفرد شفر را نداشته است.

به گزارش خبرورزشی، علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از برگزاری دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی و حضور پاتوسی در ترکیب که انتقالش به باشگاه استقلال جنجالی شده بود، اظهار داشت: قانون سازمان لیگ این بود که بازیکنان باکیفیت به لیگ ایران بیایند، اما به نظرم حیف است که بازیکنان باکیفیتی مانند پاتوسی وارد فوتبال ما نشوند.
وی در مورد روند بازی نیز گفت: بازی خوبی بود، به خصوص در نیمه اول، اما در نیمه دوم بازی یک مقدار از کیفیت افتاد. هرچند در مجموع بازی خوبی بود و این برد را به هواداران استقلال نیز تبریک می‌گویم.
معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه روز‌های سختی را در هفته‌ای که گذشت پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: هفته سختی بود. فشار نه فقط متوجه من، بلکه توجه باشگاه استقلال، بازیکنان و همه بود، اما همه دیدند هیچ تخلفی نبود و فشاری هم از هیچ کجا وارد نشد. کار انتقال پاتوسی نیز کاملاً قانونی بود و باید از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ تشکر کنم که باعث شدند این اتفاق رخ بدهد.
خطیر درباره میزان دستمزد پاتوسی و اینکه گفته شده او بازیکن گرانقیمتی است، یادآور شد: رقم دستمزد او بسیار بسیار پایین‌تر از چیزی است که مطرح می‌شود.
وی در پاسخ به این سؤال که گویا قصد داشته هفته سوم شفر را برکنار کند، گفت: نه تنها من، هیچ شخص یا ارکانی از باشگاه استقلال دنبال تغییر سرمربی نبوده و نیست. شفر فوق‌العاده مربی خوبی است. ما سال گذشته تیم خوبی داشتیم و امسال هم شفر تیم خوبی می‌سازد. هیچ اختلافی وجود ندارد و آقای فتحی هم گفته‌اند اختلاف نظر همه جا هست و این اختلاف‌نظر‌ها هم کمک خواهد کرد تا روز به روز شرایط باشگاه استقلال بهتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی