نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاقدم پاتوسی برای استقلال خوب بود و آبی‌های پایتخت در شب رونمایی از خرید جدیدشان، پا توی جمع ۳۰ امتیازی‌ها گذاشتند و با ۳۱ امتیاز به کورس مدعیان قهرمانی بازگشتند.

خبرورزشی/مهدی هژبری؛ آنچه در دقیقه ۲۱ بازی دیشب استقلال اتفاق افتاد را سیاسی نبینید. لطفاً رنگ و بوی سیاست به اتفاق دیشب نزنید. تشویق دقیقه ۲۱ هواداران استقلال که هماهنگ با هم، نام بازیکن شماره ۲۱ خود را صدا زدند، فقط حمایتی بود از وریا غفوری تا بداند زیر چتر حمایتی استقلالی‌هاست. این حمایت، واکنشی است به بدسلیقگی آن‌ها که خبر احضار غفوری به وزارت ورزش را رسانه‌ای کردند.
لطفاً فوتبال را از دریچه فوتبال ببینید. یک فوتبالیست که اتفاقاً هم ملی‌پوش است و هم بازیکن یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت، از سوی هواداران همان تیم حمایت شده است. خبر‌ها را بی‌دلیل بزرگ نکنیم و بحران نسازیم. این جوان‌ها، چه وریا غفوری که تشویق شد و چه آن‌ها که او را تشویق کردند، همه سرمایه‌های همین سرزمین هستند. اتفاق دقیقه ۲۱ را درست مثل رونمایی از پاتوسی، یک اتفاق فوتبالی ببینید و اجازه بدهید فوتبال در زمین فوتبال بازی شود نه در زمین سیاست.
پاقدم پاتوسی برای استقلال خوب بود و آبی‌های پایتخت در شب رونمایی از خرید جدیدشان، پا توی جمع ۳۰ امتیازی‌ها گذاشتند و با ۳۱ امتیاز به کورس مدعیان قهرمانی بازگشتند.
اگرچه اوضاع جسمی پاتوسی نشان می‌داد اندکی اضافه‌وزن دارد و از شرایط بدنی آرمانی دور است، اما پاس‌های دقیق و ارسال‌های منحصربه‌فرد او ثابت کرد می‌ارزید استقلالی‌ها برای اضافه کردن او به لیست بازیکنان خود تلاش کنند. حالا او هم مثل کی‌روش استنلی، پایه‌های آن قاعده و قانونی که در مورد جذب بازیکنان خارجی وجود دارد را لرزانده است. صدالبته برای تحلیل دقیق‌تر عملکرد پاتوسی باید صبورتر بود، ولی در قدم اول، پاتوسی خستگی چند روز دوندگی مدیران استقلال را از تن آن‌ها درآورد و لبخند رضایت را بر لبان مدیرانی نشاند که تا دو روز پیش متهم بودند با خرید بدون مطالعه پاتوسی، بودجه استقلال را هدر داده‌اند.
البته در نقطه مقابل، از امروز با درخشش پاتوسی که دیروز گل ساخت و گل زد، اعتراض رقبای استقلال هم به شکل جذب این بازیکن بیشتر می‌شود، اما صرف‌نظر از این اعتراض‌ها، استقلال حالا لبخند رضایت به لب دارد. رقابت در صدر جدول هم جذاب‌تر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی