نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیگو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از نتیجه کسب شده توسط شاگرانش مقابل یوونتوس راضی است.

توضیح جالب سیمئونه درباره حرکت منشوری‌اش! به گزارش خبرورزشی، دیگو سیمئونه که شاگردانش با وجود مردود اعلام شدن یک گل تیمش با استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) در نهایت با برتری ۲ بر صفر خانگی شب گذشته (چهارشنبه) مقابل یوونتوس گام بزرگی برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برداشتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتیم. با بازگشت بازیکنانی همچون کوکه و کاستا قادر بودیم بازی هوشمندانه‌ای مقابل تیم خیلی قدرتمندی که بازیکنان خیلی قدرتمندی هم دارد، ارائه دهیم.
سرمربی روخی‌بلانکو که هر بار شاگردانش در بازی رفت در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر صفر پیش افتاده‌اند، در نهایت از آن مرحله صعود کرده‌اند، تصریح کرد: باید از حداکثر موقعیت‌هایی که نصیب‌مان می‌شد، نهایت استفاده را می‌بردیم و به نظرم نتیجه خیلی خوبی در واندا متروپولیتانو کسب کردیم. می‌دانیم که در بازی برگشت باید با یک تیم بزرگ، با یک قهرمان در تورین بازی کنیم، از این‌رو انتظار داریم در بازی برگشت به دردسر بیفتیم.
سیمئونه در خصوص حرکت ناشایستش پس از سوت پایان این بازی گفت: زمانی که بازیکن بودم در بازی لاتزیو با بولونیا این حرکت را کرده بودم و دوباره در این بازی به عنوان مربی این کار را کردم تا به هواداران نشان دهم که ما شجاعت لازم را داریم! هدف از این حرکت هم تیم مقابل نبود و تنها این حرکت را به سوی هواداران خودی انجام دادم.
وی ادامه داد: حرکت من البته زیبا نبود، اما احساس کردم که نیاز به انجام دادنش هست. بازی سختی بود، ما سخت جنگیدیم و دیگو کاستا هم سختکوشی بالایی داشت، این در حالی است که صد درصد آماده نبود. باید با آن حرکت نشان می‌دادم که چه حسی دارم. تنها می‌توانم از کسانی که از این حرکت من ناراحت شدند، عذرخواهی کنم، اما این حرکت را از صمیم قلبم انجام دادم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی