۰
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به دنبال اقدام ماه گذشته رسانه عربستانی برای سرقت پخش دیدار‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ در صدد تقویت محافظت حقوق پخش‌کنندگان رسانه‌ای و مالکیت معنوی آن برآمده است.

به گزارش خبرورزشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا بر شدت تلاش‌های خود جهت مقابله با سرقت مالکیت معنوی و دفاع از حقوق پخش‌کنندگان رسانه‌ای این نهاد و شرکای تجاری خود با انتصاب کارشناسان جدیدی در این حوزه می‌افزاید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در ماه‌های اخیر اقدام‌های قانونی علیه شرکت رسانه‌ای beoutQ که متعلق به کشور عربستان است به دنبال تلاش برای سرقت مالکیت معنوی پخش‌کنندگان رسانه‌های بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ انجام داده است. این نهاد ارشد فوتبال آسیا یک بار دیگر برای تقویت موقعیت خود جهت مقابله با سارقان رسانه‌ای و ریسک‌های فزاینده این حوزه تلاش خواهد کرد.
ویندسور جانسون، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این رابطه اظهار داشت: ما به دنبال ارزیابی شرکای تجاری خود در حوزه پخش رسانه‌ای است و می‌خواهد از حقوق آن‌ها با تمام توان دفاع کنیم. بنابرین تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتصاب کارشناسان جدید را منطقی می‌دانم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی