نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی پیش رو عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش خبرورزشی ، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی ماشین تبریز - پیکان در حضور اصحاب رسانه گفت: امیدواریم مقابل ماشین‌سازی بازی قابل قبولی نسبت به دو بازی قبل انجام دهیم. پیش‌بینی نتیجه سخت است و همه چیز در پایان بازی مشخص می‌شود.
وی افزود: خوشحالم که بعد از یک سال و نیم دوری از فوتبال دوباره شرایطی به وجود آمده که در تبریز هستم. همانطور که الان می‌دانید لیگ به شکلی درآمده است که یکسری از تیم‌ها بالای جدول برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگند و تیم‌های دیگر برای بقا. در این میان تیم‌هایی هستند که مانند ما و ماشین‌سازی در میانه جدول تلاش می‌کنند خود را به بالا نزدیک کنند تا اینکه بخواهند در جمع تیم‌های قعرنشین قرار بگیرند. فکر می‌کنم فردا یک بازی خیلی خوب را شاهد باشیم. ما با شناخت خوبی به مصاف حریف می‌رویم و امیدواریم که دست پر به خانه برگردیم. ماشین‌سازی از جمله تیم‌هایی است که خیلی خوب حمایت می‌شود و یک تیم ریشه‌دار است. آرزو می‌کنیم چنین تیم‌هایی سالیان سال در لیگ برتر بمانند چرا که زمانی من در تیم پاس بازی می‌کردم و با همین تیم ماشین‌سازی رقابت داشتم.
فرکی در مورد اینکه تیمش با تیم ماشین‌سازی در رقابت است و این بازی به نوعی ۶ امتیازی به حساب می‌آید، گفت: ما ۴ بازی آخر ماشین‌سازی را دیده‌ایم و با شناخت خوب از این تیم به میدان می‌رویم. ماشین‌سازی از حمایت تماشاگرانش برخوردار است و این یک نکته خوب در فوتبال است. برخی تیم‌ها هستند که شرایط اقتصادی خوبی ندارند، اما از حمایت تماشاگران برخوردارند. ما روی نقاط ضعف ماشین‌سازی کار کرده‌ایم و امیدواریم که فردا از آن‌ها استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی