نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت یوفا ۴ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را معرفی کرد که سردار آزمون جزو این کاندیدا‌ها قرار گرفت.

شانس بالای آزمون برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا

به گزارش  خبرورزشی، دیدار رفت دو تیم فنرباغچه ترکیه و زنیت روسیه با یک گل به سود تیم ترکیه‌ای به پایان رسیده بود و در دیدار برگشت زنیت ۳ بر یک پیروز شد تا در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ راهی مرحله بعد شد.
سردار آزمون در این بازی درخشش خیره‌کننده‌ای داشت و موفق شد دو گل در دقایق ۳۷ و ۷۶ به ثمر برساند و روی گل اول هم در دقیقه ۴ پاس گل داد (اینجا ببینید) . سردار در دقیقه ۸۰ تعویض شد.
در همین راستا سایت یوفا ۴ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را معرفی کرد که سردار آزمون جزو این کاندیدا‌ها قرار گرفت. فوتبال دوستان می‌توانند با کلیک روی لینک آبی رنگ ( اینجا رأی دهید)  به مهاجم ملی پوش کشورمان رای دهند.

شانس بالای سردار برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا+لینک نظرسنجی
همچنین سایت یورو فوتبال روسیه با بوریس چوخلوف پیشکسوت زنیت به مصاحبه پرداخت که چوخلوف در خصوص درخشش سردار گفت: پیش از هر چیز هواداران تیم زنیت می‌توانند از بازی سردار آزمون خوشحال باشند. او پس از این بازی در خاطره‌ها می‌ماند.
وی در واکنش به این پرسش که آیا زنیت سن‌پترزبورگ در نهایت توانسته یک مهاجم در سطح اروپا همانند سردار آزمون را در اختیار بگیرد، کسی که بتواند تعیین‌کننده نتیجه بازی باشد، اظهار داشت: واقعاً می‌خواستم که او را از ابتدا در ترکیب تیم زنیت در بازی برابر فنرباغچه ببینم. می‌توانم بگویم سردار آزمون یک مرد جوان واقعی است و آن‌قدر باانگیزه بود که مبارزه کند تا به گل برسد. سردار آزمون همه را به حرکت وا داشت و مدافعان حریف را تحت فشار قرار داد. زمانی هم که گل سوم را به ثمر رساند از موقعیت پرس حریف خارج شده بود. در واقع سردار آزمون هر کاری خواست در بازی کرد. او دو گل زد و یک پاس گل داد.
بوریس چوخلوف درباره صحبت نکردن آرتم جیوبا، مهاجم ملی‌پوش زنیت سن‌پترزبورگ با رسانه‌ها پس از پایان بازی برابر فنرباغچه با وجود پیروزی گفت: نمی‌خواستم صحبتی درباره جیوبا کنم. اینکه آیا رو به عقب می‌رود یا نه و آیا تلاشی برای بازی می‌کند. سردار آزمون در سه گل نقش مستقیم داشت و تعویض شد، اما آرتم جیوبا در زمین باقی ماند. دریوسی (مهاجم آرژانتینی زنیت) عملکرد منفی داشت و چیزی از بازی او به خاطر نداریم. البته پس از بازی متوجه شدیم که دلیل تعویض سردار آزمون به خاطر مصدومیت جزئی بوده است.
در نهایت اینکه صفحه فارسی AFC به درخشش آزمون واکنش نشان داد و با انتشار عکسی از او، نوشت: «سردار آزمون ستاره ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ، شب گذشته با عملکرد فوق العاده خود در دیدار مقابل فنرباغچه با به ثمر رساندن ۲ گل و یک پاس گل در صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی تاثیر بسزایی داشت.»

شانس بالای آزمون برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی