نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از امتیازهای ویژه پرسپولیس در فصل گذشته پیروزی‌های خارج از خانه بود که اینبار در لیگ هجدهم ماجرا برعکس شده است.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در این فصل هشت بازی خارج از خانه داشته که تنها دو بازی را با پیروزی به پایان رسانده است. این در حالی است که این آمار در فصل گذشته با پیروزی‌های جالب توجه خارج از خانه آن‌ها به یکی از پوئن‌های مثبت آن‌ها برای دستیابی به امتیازات لازم قهرمانی تبدیل شده بود.
دو برد خارج از خانه این فصل پرسپولیس مربوط به دیدار برابر پدیده مشهد و ماشین سازی است. آن‌ها برابر استقلال که دیدار خارج از خانه محسوب می‌شد به تساوی رسیدند، سپاهان، سایپا، نفت آبادان و استقلال خوزستان نیز به تساوی رسیدند و یک شکست نیز مقابل فولاد در کارنامه خارج از خانه این فصل‌شان ثبت شده است.
اکنون شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیداری خارج از خانه دیگر مقابل نفت مسجد سلیمان قرار خواهند گرفت. تیمی که به شدت با توجه به شرایط جدول و فرار از سقوط به امتیازات این بازی نیاز دارد و باید دید قادر خواهند بود این آمار را تغییر دهند یا همچنان شرایط در دیدار‌های خارج از خانه برای آن‌ها سخت پیش خواهد رفت.
پرسپولیس فصل گذشته تنها برابر ذوب آهن در خارج از خانه شکست خورده بود و برابر فولاد و سپاهان به تساوی رسید و دیدار‌های بعدی خود را با پیروزی خاتمه داده بود! یک آمار خیره کننده در بازی‌های خارج از خانه که سهم زیادی در قهرمانی مجدد آن‌ها داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی