۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس در گام اول در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل پاختاکور به میدان برود.

به گزارش خبرورزشی ، پرسپولیس که فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا به مرحله فینال رسیده و نایب قهرمانی را از آن خود کرده بود، در این فصل از رقابت‌ها باید کار خود را با مصاف مقابل پاختاکور استارت بزند. بدون شک این بازی، از اهمیت زیادی برای سرخپوشان برخوردار است، زیرا آن‌ها می‌خواهند در گام اول، پرقدرت ظاهر شوند.
نکته مهم اما، روز و ساعت برگزاری بازی است. این دیدار روز سه شنبه ۱۴ اسفند، در شلوغی‌های شب عید و یک روز میانی هفته برگزار می‌شود که به طور طبیعی، ریزش هواداران را در پی خواهد داشت. البته به تقویم AFC نمی‌توانند دست بزنند و بازی‌های غرب آسیا، در همین روز برگزار می‌شود، اما مدیران باشگاه در اعلام ساعت برگزاری این دیدار نیز، بی سلیقگی به خرج دادند.
طبق اعلام کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد و حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه نیز به اتمام می‌رسد. این در حالی است که چهارشنبه روز کاری محسوب می‌شود و انتخاب چنین ساعتی، با توجه به برودت هوا در آن زمان، به سود پاختاکور است تا پرسپولیس، زیرا تیم ازبکستانی از آب و هوای سردتری نسبت به تهران، راهی کشورمان می‌شود.‌ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی