۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صحبت‌های محمد سیانکی در گزارش دیدار استقلال و پارس جنوبی جم درمورد بازیکنان جوان تیم‌های لیگ برتری باعث شد که پدر بازیکن جوان و ارزشمند تیم استقلال نسبت به حرف‌های او واکنش نشان دهد.

پدر اللهیار: تلویزیون جای این نصیحت‌ها نیست

به گزارش خبرورزشی، سعید صیادمنش، پدر اللهیار صیادمنش در واکنش به اتفاقات حاشیه‌ای بازی آخر استقلال مقابل پارس جنوبی جم در این باره که محمد سیانکی درباره جوانان و حاشیه‌هایی که آن‌ها را تهدید می‌کنند با خبرورزشی حرف زد و گفت: «در این حد فاصل خیلی از طرفداران تیم استقلال و پرسپولیس با ما ارتباط گرفته‌اند و درباره همین موضوعی که پسرم راهش را درست رفته یا نه سؤال می‌کنند. یک حرف در رسانه ملی این‌طور حاشیه‌ساز می‌شود».
او در واکنش به این موضوع که احتمال نمی‌دهد نیت گزارشگر بازی خیر بوده است، گفت: «اگر هم خیر بوده بیان این نصیحت‌ها در تلویزیون نیست. جایی که هر کسی برداشت خودش را از آن می‌کند. با این وجود من پسرم را می‌شناسم و او سال اولش نیست که وارد ورزش قهرمانی شده است».
صیادمنش گفت: «در این باره با خود اللهیار هم حرف زدم و به او گفتم که راهش را به درستی انتخاب کرده و باید در همین مسیر حرکت کند تا باز هم پیشرفت کند. او سرش به فوتبال گرم است و کاری با این حاشیه‌ها ندارد».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی