نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم به تازگی مدیرعامل یک تیم دسته اولی که خیالش بابت عدم سقوط تیمش به دسته پایین‌تر راحت شده به کادر فنی و برخی بازیکنانش دستورات غیراخلاقی و خطرناکی داده است.

به گزارش خبرورزشی، گویا آقای مدیرعامل تیم شهرستانی به مربیان و بازیکنان تیمش گفته است: «با این امتیازاتی که ما جمع کرده‌ایم دیگر به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کنیم. شرایط مالی ما هم برای صعود احتمالی مهیا نیست؛ بنابراین باید درآمدزایی داشته باشیم که بتوانیم فصل آینده هم تیمداری کنیم و...!»
متأسفانه تیم مورد اشاره که در مسابقات این فصل یقه مدعیان لیگ دسته اول را می‌گرفت باخت‌های مشکوک و عجیبی می‌دهد که همه را شگفت‌زده کرده است. جالب‌تر آن‌که مدیرعامل قصه ما اخیراً مبالغی به حساب کادر فنی و بازیکنان واریز کرده است. خطر اصلی اینجاست آن روز‌هایی که ما، سایر رسانه‌ها و دلسوزان فوتبال نوشتیم صعود فقط ۲ تیم از دسته اول به لیگ برتر باعث می‌شود هفته‌های رو به پایان رقابت‌های لیگ یک، زد و بند و تبانی را به دنبال داشته باشد گوش کسی بدهکار نبود. حالا مدیرعامل یک تیم دسته اولی با آسودگی خاطر بابت عدم سقوط تیمش باخت‌های عجیب برای تیم خودش ترتیب می‌دهد تا به قول خودش درآمدزایی کند! پیش‌تر هم سرپرست یک تیم دیگر دسته اولی با شرایط مشابه از پیشنهاد تیم صنعتی برای باخت عمدی حرف زده بود که خوشبختانه با مخالفت این تیم بی‌پول، اما میانه جدولی مواجه شده است. اینکه مدیرعامل یک تیم امتیاز فروشی می‌کند و سرپرست تیم دیگر با شرایط مشابه مخالفت می‌کند به جای خود، اما تکلیف تیمی که پیشنهاد و رشوه برای باخت تیم مقابل می‌دهد چیست؟ خطر امتیاز فروشی و تبانی از حالا لیگ دسته اول را تهدید می‌کند و به جاست مسئولان امر از همین امروز جلوی این رفتار‌های مرموز و ناجوانمردانه را بگیرند. البته شنیده‌های تکمیلی حکایت از آن دارد که خبر مورد اشاره به گوش مسئولان سازمان لیگ رسیده و قرار است مدیرعامل فروشنده و همچنین خریدار امتیاز ناپاک فراخوانده شده و در ادامه به نهاد‌های قضایی فدراسیون فوتبال معرفی شوند. انتظاری غیر از این هم نمی‌رود. اینکه به هر شکل ممکن جلوی این اتفاقات زشت گرفته شود تا لیگ دسته اول پاک به پایان برسد و تیم‌های شایسته در مستطیل سبز به لیگ برتر صعود کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی