۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استارت احداث دومین سایت استاندارد جهانی مینی‌گلف در زمینی به مساحت حدود ۴هزار متر در کرمان زده شد.

به گزارش خبرورزشی، محسن فرازمند با اشاره به سفر نماینده فدراسیون گلف به استان کرمان گفت: با حضور وی، استارت ساخت دومین سایت استاندارد جهانی مینی گلف در پارک جنگلی کرمان زده شد.

رئیس هیئت گلف استان کرمان با بیان اینکه نخستین زمین استاندارد کشور در اردبیل وجود دارد، افزود: دومین زمین نیز طبق استاندارد‌های جهانی در کرمان ساخته می‌شود.

فرازمند مساحت زمین کرمان را حدود ۴هزار متر عنوان و تصریح کرد: این سایت شامل یک مجموعه کامل دارای ۱۸ میدان مینی‌گلف از نوع بتن است که طبق نقشه‌های فدراسیون جهانی احداث می‌شود.

وی با اعلام اینکه برای اخذ تایید نقشه‌ها و طراحی‌ها حدود ۵ ماه پی‌گیری کردیم، یادآور شد: طی این مدت، مصمم بودیم اکنون که می‌خواهیم سایت مینی‌گلف احداث شود، حتماً استاندارد‌های جهانی را داشته باشیم.

رئیس هیئت گلف استان کرمان گفت: هم‌اکنون تمامی نقشه‌ها و طراحی‌ها مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفته است.

فرازمند هدف از احداث این سایت را برگزاری بازی‌های قهرمانی کشور و میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی عنوان کرد.

وی مینی‌گلف را ورزشی مناسب برای افزایش خون‌سردی، تمرکز و قدرت همراه با هیجان دانست و افزود: با توجه به اینکه ورزش مینی‌گلف نیاز به شرایط جسمانی خاصی ندارد، در حال برنامه‌ریزی هستیم تا تمام مقاطع سنی به ویژه کودکان و نوجوانان که آینده‌سازان جامعه هستند و کهنسالان که نیاز به ورزش و تغییر روحیه دارند، بدون هیچ‌گونه آسیبی ورزش را انجام دهند.

فرازمند با اشاره به بحث همگانی بودن و خانوادگی بودن این ورزش، پیش‌بینی کرد استقبال خوبی از این رشته ورزشی انجام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی