نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق تیم‌های بارسلونا، اتلتیکو مادرید و لیورپول به خبرورزشی گفت: فوتبال ایران استعداد‌های خوبی دارد و اگر امکانات خوبی برایشان مهیا شود و خوب کار کنند، قطعاً در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت

به گزارش خبرورزشی ، چند وقتی است به همت شرکت ایرانسل و با همکاری لالیگا پروژه استعدادیابی فوتبال ایران در رده‌های پایه انجام می‌شود. شرکت ایرانسل که حامی مالی دو تیم پرطرفدار پایتخت است، علاقه زیادی به استعدادیابی دارد و با این کار می‌خواهد بازیکنان مستعد ایرانی را کشف و معرفی کند که کار بسیار ارزشمندی است. این شرکت با آوردن بازیکنان مطرح لالیگا مثل مندیتا، سالگادو، باپتیستا و لوئیز گارسیا و همراهی چهره‌های مطرح فوتبال ایران این پروژه را انجام می‌دهد. تاکنون ۴ مرحله از کمپ استعدادیابی ایرانسل انجام شده است. روز پنج‌شنبه لوئیز گارسیا ستاره سابق تیم‌های بارسلونا، اتلتیکو مادرید و لیورپول مهمان ایرانسل بود تا کار استعداد‌های ایرانی را زیر نظر بگیرد. در حاشیه این مراسم فرصتی دست داد تا با لوئیز گارسیا گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید:
*نظر شما در مورد پروژه استعدادیابی ایرانسل چیست؟
فوق‌العاده است. در فوتبال روز دنیا به فوتبال پایه اهمیت زیادی داده می‌شود و در واقع مهم‌ترین مسئله این است که یک بازیکن از سن کم کار حرفه‌ای انجام دهد تا بتواند رفته‌رفته به یک فوتبالیست حرفه‌ای تبدیل شود. خوشحالم که به عنوان عضوی از لالیگا با شرکت ایرانسل همکاری می‌کنم. جا دارد از آن‌ها و مدیریت محترم‌شان تشکر کنم.
*شما برای دومین بار است که به ایران می‌آیید. نظر شما در مورد بچه‌هایی که در کمپ ایرانسل فعالیت می‌کنند، چیست؟
به نظرم فوتبال ایران استعداد‌های خوبی دارد و اگر امکانات خوبی برایشان مهیا شود و خوب کار کنند، قطعاً در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت که می‌تواند فوتبالیست‌های ایده‌آلی به تیم ملی ایران تحویل دهد.
*به واسطه همکاری با فوتبال ایران، بازی‌های لیگ برتر را دنبال می‌کنید؟
من برای تلویزیون اسپانیا و انگلیس، لیگ‌های این دو کشور را تفسیر و آنالیز می‌کنم. در واقع کارشناس تلویزیونی هستم. به غیر از آن‌ها ۴ فرزند هم دارم به همین دلیل تا به حال فرصتی برای دیدن لیگ ایران نداشتم.
*شما اشراف کاملی به لیگ اسپانیا دارید، شانس کدام تیم برای قهرمانی در این فصل بیشتر است؟
از الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد، چون بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است، ولی آن‌طور که من دیدم، بارسلونا شانس اول قهرمانی است و به احتمال فراوان جام را بالای سر می‌برد. رئال هم با آمدن سولاری شرایط خوبی پیدا کرده، ولی باخت اخیرش به خیرونا کار را دشوار کرد. همچنین اختلاف امتیاز آن‌ها باعث می‌شود رئال کار سختی برای قهرمانی داشته باشد.
*در لیگ قهرمانان اروپا چطور؟
پیش‌بینی قهرمان واقعاً دشوار است، چون تیم‌های قدرتمند زیادی در اروپا حضور دارند. بارسلونا، لیورپول، رئال، بایرن، یوونتوس، منچسترسیتی و... همه این تیم‌ها مدعی هستند. حتی اتلتیکو مادرید که همه کیفیت بالای این تیم را مقابل یوونتوس دیدند. ضمن اینکه دیدار پایانی در واندامترو پولیتانو ورزشگاه خانگی آن‌ها برگزار می‌شود. تیم سیمئونه قدرتمند است و نباید آن‌ها را دست‌کم گرفت.
*شما یک گل مهم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به چلسی زدید که به گل شبح معروف شد. واقعاً آن توپ از خط رد شد؟
بله، صددرصد گلم درست بود. خودم دیدم که توپ کاملاً از خط رد شده است. آن گل برای لیورپول بسیار مهم بود و خوشحالم گلم باعث صعود تیمم شد.
*یک گل زیبا هم به بوفون زدید. کدام یک دلچسب‌تر بود؟
بله، کاملاً یادم است. دیدار بسیار دشواری بود. یوونتوس تیم قدرتمندی بود و بوفون هم یکی از بهترین‌های دنیا، ولی خودم گل به چلسی که به گل شبح معروف شد را بیشتر دوست دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی