نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زننده تنها گل تیم صنعت نفت آبادان مقابل استقلال خوزستان می‌گوید: اشتباه داوری باعث شد ما بازی برده را به تساوی به پایان برسانیم.

پنالتی مسخره موجب تساوی ما شد!

به گزارش خبرورزشی، وفا هخامنش، مدافعی که گل تیم صنعت نفت آبادان را در شهرآورد خوزستان به استقلال زد، دیروز حرف‌های جالبی برای گفتن داشت.

باز هم مساوی کردید!
شرایط تیم ما و استقلال خوزستان در جدول به گونه‌ای بود که تساوی به درد هیچ‌کدام نمی‌خورد به همین دلیل هر دو تیم با ارائه بازی تهاجمی به فکر گل زدن و پیروزی بودند. در این بین تیم ما خیلی خوب بازی را شروع کرد، در ادامه موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، اما در نیمه دوم با افزودن به حملات‌مان به گل هم رسیدیم، اما داوری اشتباه ما را از پیروزی که حق مسلم‌مان بود، محروم کرد.

یعنی داوری موجب تساوی تیم‌تان شد؟!
در بازی ما با استقلال خوزستان داور دو پنالتی به سود تیم حریف گرفت که اصلاً پنالتی نبود. در پنالتی دوم در حالی که من سه متر جلوتر از بازیکن تیم اهوازی بودم، آن بازیکن به من خورد و روی من خطا کرد، اما داور خطای پنالتی مرا گرفت. این پنالتی واقعاً مسخره بود و ۳ امتیاز ما را گرفت.

به داور بازی اعتراض نکردی؟!
من با کرمانشاهی داور بازی در اینستاگرام صحبت کردم و در مورد پنالتی به ایشان معترض شدم که ایشان به من گفتند او خطای پنالتی نگرفته و داور پشت دروازه پنالتی گرفته و ایشان هم نظر او را تأیید کرده‌اند!

روی پنالتی اول هم معترض بودید؟
آن خطا هم پنالتی نبود، من خودم با مجتبی رمضانی هم‌تیمی‌ام صحبت کردم و او به من گفت که اصلاً به بازیکن استقلال خوزستان نخورده است.

مربی‌تان هم به شکل خیلی تند و عجیبی از داوری گلایه کرد.
سرجیو حق دارد معترض باشد، چون داوری در بازی ما با استقلال خوزستان واقعاً اذیت‌مان کرد. از این گذشته تعداد مساوی‌های متوالی ما هم به گونه‌ای است که موجب اذیت ما شده و نتوانیم رضایت هوادارن‌مان را هم جلب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی