۰
یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بحث ناراحتی بودیمیر و تهدید باشگاه پرسپولیس توسط او صحت ندارد و شایعه است.

به گزارش خبرورزشی، ایرج عرب در خصوص شایعه تهدید ماریو بودیمیر مبنی بر گرفتن مطالبات مالی گفت:چنین خبری اصلا صحت ندارد و این موضوع شایعه است.
وی در خصوص درخواست هواداران پرسپولیس و همچنین برخی از پیشکسوتان برای ارزان شدن بلیت ورزشگاه آزادی و اینکه بلیت فروشی یکی از راه‌های درآمدزایی در تمام دنیاست، اظهار داشت: ما در این باره اقداماتی انجام دادیم. در ابتدا قصد داریم برای هواداران کارت هواداری صادر کنیم و قدم‌هایی در این باره برداشته شده است. همچنین جلساتی طی روز‌های اخیر با مؤسسه مالی اعتباری کوثر انجام دادیم و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.
عرب خاطرنشان کرد:‌ در ابتدا به دنبال این هستیم که بحث صدور کارت هواداری نتیجه بدهد و بعد از آن به دنبال بحث‌های دیگر خواهیم رفت. برای بحث قیمت بلیت باید کارشناسی صورت بگیرد و در این باره همه جوانب را باید در نظر گرفت.
وی در پاسخ به این سؤال که این اقدامات به این فصل می‌رسد یا اینکه هواداران پرسپولیس باید منتظر فصل آینده باشند، افزود: هنوز مشخص نیست که این مسائل به این فصل برسد یا نه، اما ما بر اساس روال و به صورت کاملا درست کار‌ها را پیش می‌بریم و برنامه ما روی روال پیش می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی