۰
یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در سبک SKF با قهرمانی رزمی‌کاران استان قم به پایان رسید.

قم قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ کشور شد

به گزارش خبرورزشی، مسابقات رزمی کیک بوکسینگ سبک SKF قهرمانی کشور شامگاه شنبه در قم به پایان رسید و در این رقابت‌ها تیم رزمی استان قم توانست با کسب ۱۱ مدال طلا در رده‌های مختلف سنی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

در این رقابت‌ها تیم‌های مازندران با ۶ و اصفهان با کسب ۴ مدال طلا در مجموع امتیازات تیمی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. اما درخشش شرکت‌کنندگان قمی سبب شد فاصله امتیازات تیم رزمی استان قم با سایر تیم‌ها غیرقابل کاهش باشد.

در این مسابقات محمدحسین رضایی در وزن ۵۰ کیلوگرم نوجوانان، علی افزون در وزن به اضافه ۵۵ کیلوگرم نوجوانان، علی کرمی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان و علی‌اکبر شب‌خیز در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم رده سنی جوانان عناوین نخست را کسب کردند.

مهدی آخوندی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، مرتضی سلیمی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان، قاسم مهدوی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رده بزرگسالان، میلاد ابراهیم‌زاده در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان، امید شاملو در منهای ۹۰ کیلوگرم بزرگسالان، سیدمحمد حسینی در به اضافه ۹۰ کیلوگرم بزرگسالان به همراه سیدعبدالله قاسمی در بخش پیشکسوتان دیگر طلایی‌های تیم رزمی استان قم بودند.

همچنین تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در این رقابت‌ها ۱۲ مدال نقره و ۵ مدال برنز در رده‌های سنی مختلف به دست آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی