۰
یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال فولاد هرمزگان توانست با اقتدار قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر استان در فصل ۹۷ شود.

قهرمانی فولاد در فوتبال استان هرمزگان

به گزارش خبرورزشی، آن‌چه در این فصل مسابقات فوتبال و فوتسال استان هرمزگان بیش از هر چیز نمود پیدا کرد، قهرمانی همزمان هر دو تیم فوتبال و فوتسال شرکت فولاد هرمزگان بود. نگاه بلند شرکت فولاد به حمایت از ورزش و به‌خصوص ورزش کارگری و حرفه‌ای این امید را در هرمزگان به وجود آورده که در آینده به یکی از قطب‌های اصلی ورزش در صنایع جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

مسابقات فوتبال لیگ برتر استان در فصل جاری با حضور ۱۲ تیم برگزار شد که در نهایت تیم فولاد هرمزگان توانست با کسب ۴۲ امتیاز قهرمان بلامنازع این دوره شود. در لیگ برتر فوتبال استان اتحاد رودان با ۳۶ امتیاز در جایگاه دوم و اتحاد دژگان نیز با ۳۵ امتیاز به مقام سوم رسیدند و در انتهای جدول نیز مقاومت میناب با ۲۶ امتیاز و خلیج‌فارس حاجی‌آباد با ۱۹ امتیاز به لیگ یک سقوط کردند. مسابقات فوتبال لیگ برتر استان از اوایل مهرماه آغاز شده بود.

گفتنی است، تیم فوتسال فولاد هرمزگان نیز توانست قهرمانی لیگ برتر استان را کسب کند و در فصل آینده نمایندگان استان در مسابقات زیرگروه لیگ دسته سوم خواهند بود.

برای قهرمان شدن برنامه و هدف داشتیم

سرمربی تیم فولاد هرمزگان با بیان اینکه مسائل مختلفی در قهرمانی تیم دخیل بوده‌اند، گفت: حمایت همه‌جانبه مدیریت و پشتیبانی تیم آقایان محمدی، زنگنه و هوشیار و روابط بسیار خوبی که بین این مدیریتی و تیم اصلی وجود داشت باعث شد فصل رویایی را سپری کنیم.

دادخدا میری با تاکید بر اینکه برای قهرمانی در این فصل هدف‌گذاری کرده بودیم، گفت: این کار را باید به صورتی انجام می‌دادیم که اسکلت تیم کارگری هم حفظ شود و برای تقویت تیم چند بازیکن با کیفیت هم گرفتیم که توانستیم این‌ها را در کنار هم هماهنگ و با یک برنامه‌ریزی درست به قهرمانی برسیم.

وی ادامه داد: افقی برای این تیم در نظر گرفتیم که امیدواریم مسؤولین هم همچنان حمایت کنند که این تیم بتواند به عنوان نماینده استان در فصل آینده در لیگ دسته سوم موفق شود و امیدواریم بتوانیم تیمی را ببندیم که در حد لیگ دو کشور باشد تا بتوانیم به راحتی صعود کنیم.

سرمربی تیم فولاد هرمزگان با بیان اینکه برای هر سه بازی یک هدف‌گذاری می‌کردیم که بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم، یادآور شد: با این هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی به دنبال کم کردن هزینه‌های تیم هم بودیم که توانستیم به این امر هم دست یابیم.

میری خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم که همه توانمند هستند و آن چیزی که کمک می‌کند این توانمندی بروز کند، برنامه‌ریزی است. همه تیم‌ها در هفته سه جلسه تمرین می‌کردند، ولی ما برای موفقیت در هفته پنج یا شش جلسه تمرین می‌کردیم و می‌دانستیم جواب این تلاش‌ها را خواهیم گرفت.

وی ارائه یک فوتبال خوب و تماشاگرپسند را از برنامه‌های خود ذکر کرد و گفت: به دنبال برنامه‌ریزی باید سخت‌کوشی هم باشد. تنها تیمی هستیم که بعد از روز بازی ریکاوری می‌کردیم و تیم دوم ما هم بازی دوستانه انجام می‌داد و برنامه منظمی در طول هفته برای تیم طراحی کرده بودیم.

سرمربی فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه در نیم‌فصل اول فقط با اختلاف یک گل در جایگاه دوم قرار داشتیم، افزود:، اما با توجه به اهدافی که از قبل پیش‌بینی کرده بودید برای این هدف جنگیدیم تا به خواسته خود برسیم.

میری در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای حضور در لیگ دسته سه کشور چیست، گفت: برای حضور در مسابقات کشوری این تیم را تقویت خواهیم کرد و ۵۰ درصد تیم از همین بازیکنان خواهند بود و ۵۰ درصد دیگر از بازیکنان باکیفیت استان استفاده خواهیم کرد. البته با توجه به اینکه بعضی از بازیکنان کارمند فولاد هستند و نمی‌توانند ما را همراهی کنند.

وی بهترین بازیکن تیمش در فصل جاری را مسعود رزم‌پوش معرفی کرد و گفت: این بازیکن به عنوان یک رهبر و لیدر خوب کمک بسیار بزرگی به قهرمانی فولاد کردند. هر چند برای قهرمانی، یک‌دلی و هماهنگی همه بازیکنان لازم است و برای قهرمان شدن همه باید خوب باشند و تلاش کنند که تک تک بازیکنان و کادر فنی هم خوب بودند و تلاش زیادی برای این موفقیت کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی