۰
یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره جوان استقلال گفت: همه دیدار‌های ما تا پایان لیگ حکم فینال را دارد و ما برای قهرمانی می‌جنگیم.

صیادمنش: برای قهرمانی می‌جنگیم
به گزارش خبرورزشی، اللهیار صیادمنش پس از برتری پرگل استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به برتری پرگل دست پیدا کنیم. از هواداران استقلال نیز بابت حمایت‌شان در این دیدار تشکر می‌کنم. ما امروز بازی خوبی را ارائه دادیم و نتیجه خوبی نیز کسب کردیم. امیدوارم این روند در دیدار‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.
وی در خصوص شانس استقلال برای کسب قهرمانی این فصل لیگ برتر، عنوان کرد: همه دیدار‌های ما تا پایان لیگ حکم فینال را دارد، برای قهرمانی می‌جنگیم و فکر می‌کنم اگر دیدار‌های رو در روی خود با مدعیان را با برتری پشت سر بگذاریم می‌توانیم قهرمان شویم.
صیادمنش در پاسخ به این سوال که حضور در ترکیب ثابت استقلال در میان مهاجمان نامدار این تیم سخت نیست، گفت: قطعاً سختی خود را دارد، همه بازیکنان استقلال بازیکنان بزرگی هستند و مهاجمان ما نیز از تجربه کافی برخوردارند. تلاش می‌کنم اگر کادر فنی به من نیاز داشت با تمام وجود برای تیم بازی کنم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید در ورزشگاه عنوان کرد: امیدوارم با کرانچار و تیم امید بعد از سال‌ها المپیکی شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی