نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص افزودن مربی به کادرفنی این تیم گفت: شرایط مالی باشگاه این اجازه را به ما نمی‌دهد که مربی جدید به تیم اضافه کنیم.

به گزارش خبرورزشی، مظفر شاملی در مورد اینکه بعد از بازی با استقلال خوزستان برخی هواداران به سرجیو اعتراض کردند و آیا باشگاه همچنان از او حمایت می‌کند، گفت: بحث حمایت مطرح نیست. سرجیو هم مثل هر مربی دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد. باید براساس واقعیت‌ها به وضعیت تیم نگاه کرد. او براساس داشته‌ها و نفراتی که در اختیار دارد امور تیم را پیش می‌برد.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد اینکه برخی به کمبود مربی در کادر فنی این تیم انتقاد می‌کنند، گفت: سرجیو می‌گوید خودش این‌طور راحت‌تر است و ما باید به خواسته او عمل کنیم. البته دوستانی در بیرون از تیم و کادر فنی هستند که مشاوره لازم را به او می‌دهند. ما از لحاظ سازمانی کمبود‌هایی داریم، اما شرایط مالی باشگاه اجازه نمی‌دهد اقدام بیشتری کنیم. ما هم دوست داریم ۴ عضو قوی به کادر فنی اضافه شود، اما از لحاظ مالی هم شرایط خاصی داریم. کسی هم تا به الان به باشگاه کمک نکرده و وضعیت بسیار سخت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی