۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق استقلال می‌گوید بازیکنی که پا به توپ می‌شود مشخص است که چقدر فوتبال بلد است، پاتوسی اضافه وزنش را حل کند مشکل دیگری ندارد.

به گزارش خبرورزشی، علی موسوی، بازیکن اسبق استقلال، در خصوص عملکرد فوق‌العاده آبی‌ها در دو بازی گذشته با ما به گفتگو نشست.
استقلال برابر ذوبی‌ها چطور بود؟
استقلال در اواخر نیم‌فصل اول، سیر صعودی به خود گرفت و خوشبختانه این روند خوب به نیم‌فصل دوم رسید. استقلال در این بازی با حضور بازیکنان جدیدش عملکرد متفاوتی داشت. توپ را خیلی خوب به گردش درمی‌آورد و توانست فشار خوبی روی دفاع حریف بگذارد. خوشبختانه نتیجه پرگلی شد.
آیاندا پاتوسی، بازیکن جدید استقلال، چطور بود؟
او به همراه گونسالوس پاقدم خوبی داشته‌اند. در بازی مقابل پارس جنوبی جم پاتوسی تأثیر زیادی گذاشت و در دیدار با ذوب‌آهن هم مرد اول میدان بود. در کل وقتی بازیکنی پا به توپ می‌شود، مشخص است چقدر فوتبال بلد است. به نظر می‌رسد پاتوسی بازیکن خوبی است، اما کمی آمادگی بدنی پایینی دارد.
این عملکرد خوب آبی‌ها را در لیگ قهرمانان آسیا هم شاهد خواهیم بود؟
واقعاً مشخص نیست. تیم فعلی در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند جزو ۴ تیم برتر باشد، اما در آسیا تیم‌ها شرایط متفاوتی دارند و باید دید دفاع خوب استقلال و همین‌طور بازیکنان جدید چه عملکردی در آنجا دارند.
بازی بعدی استقلال برابر فولاد است. این دیدار را چطور می‌بینید؟
تیم استقلال در اهواز و در اکثر مواقع موفق بوده است. البته اگر شرایط آب و هوایی بر بازیکنان اثری نداشته باشد. در واقع در فصل زمستان استقلال آنجا راحت‌تر کار می‌کند و بعید می‌دانم مشکلی برای پیروزی داشته باشد.
و اما حرف آخر...
با حضور منشا، پاتوسی و گونسالوس استقلال شاداب‌تر بازی می‌کند. تیم فعلی تماشاگران را راضی کرده است. امیدوارم این روند به همین شکل ادامه پیدا کند تا استقلال جزو برترین‌های لیگ و آسیا لقب بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی