نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق استقلال با انتقاد از اعتراض‌های بیجای بازیکنان در طول بازی می‌گوید وقتی میدان بازی و نتیجه در اختیار تیم است دلیل این همه اعتراض‌ها به داوری چیست؟ گرفتن کارت زرد به ضرر بازیکن و تیم است.

به گزارش خبرورزشی، مهدی امیرآبادی معتقد است استقلال می‌تواند فولاد را شکست دهد. او با خبرورزشی حرف زد و درباره بازی آخر استقلال گفت: «تیم شفر نان باخت در تبریز را می‌خورد. استقلال به موقع شکست خورد و در ادامه روبه‌روی تیم پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن با تکیه بر بار روانی ناشی از آن باخت توانست بدرخشد و با برطرف کردن نقاط ضعفش به درستی در زمین بازی کند».
او انتقادی هم از بازیکنان معترض استقلال داشت و گفت: «تعجب می‌کنم بازیکنان استقلال بی‌دلیل و دائم به داور اعتراض می‌کنند. روزبه چشمی چرا باید در سه بازی پشت‌سر هم اخطار بگیرد و دیدار با فولاد را از دست بدهد؟ وقتی تیم استقلال جلو است و در میانه زمین که خطری روی دروازه نیست چرا باید بازیکن، عصبی باشد؟»
پیشکسوت استقلال گفت: «گرفتن کارت زرد و اخراج فقط جریمه شخصی نیست بلکه ضرر تیمی دارد. به هر حال کادر مدیریتی باشگاه باید با این رویکرد که بازیکنان در آرامش به کار خود در تیم بپردازند تیم را زیر نظر داشته باشند تا این قبیل اعتراض‌ها تیم را دچار دردسر نکند».
امیرآبادی درباره بازی بعد در اهواز هم گفت: «استقلال کار سختی در اهواز نخواهد داشت. استقلال در خوزستان همیشه یار و یاور داشته و علاوه بر آن در دیدار با تیم‌های خوزستانی اغلب نتایج خوبی گرفته است. البته تیم فولاد هم با در اختیار گرفتن افشین قطبی روز‌های خوبی را پشت سرگذاشته ولی وقتی همین تیم در قائمشهر به نساجی می‌بازد یعنی می‌توان شکستش داد».
پیشکسوت استقلال درباره بازیکنان جدید تیم گفت: «منشا خرید خیلی خوبی است که با دوندگی و قدرت حمل توپ خوبی که دارد در اکثر جنگ‌های تن به تن با مدافعان عالی کار می‌کند و با این بازی اش اجازه می‌دهد بقیه به ویژه بال‌های چپ و راست راحت‌تر به دروازه حریفان دسترسی داشته باشند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی