نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: خوشحالم تیمی که وینفرد شفر ساخته در بهترین زمان ممکن به اوج آمادگی رسیده.

جان‌واریو: استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود
به گزارش خبرورزشی، استقلال برای دومین بازی متوالی توانست با نمایشی فوق العاده بردی ارزشمند و شیرین به ثبت رسانده و طرفدارانش را برای دیدن روز‌های طلایی امیدوار کند. آبی‌های پایتخت این بار از سد تیمی عبور کردند که هدایتش را سرمربی و کاپیتان سابق استقلال برعهده داشت به همین خاطر نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از ایران هم بسیاری اخبار و حواشی این رویارویی مهم را پیگیری کردند. فابیو جان‌واریو ستاره برزیلی سابق استقلالی‌ها یکی از تماشاگران ویژه دوئل آبی‌ها با منصوریان و شاگردانش بود که از زادگاهش در کاسکاول در جنوب برزیل این مصاف را اینترنتی تماشا کرد. جان‌واریو به تازگی حرفه جدیدی دارد؛ گزارشگری مسابقات باشگاهی برای شبکه‌های ورزشی برزیل. به همین بهانه با او گفت‌وگویی انجام دادیم.
جان‌واریو: استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود
* فابیو از مربیگری رسیدی به گزارشگری و کارشناسی فوتبال؟
(باخنده) بیشتر مربیان موفق در فوتبال باشگاهی و ملی در مقطعی کارشناسان زبده تلویزیونی هم بودند.
*پس هنوز هم قصد مربیگری داری؟
مسلماً اگر مقدمات آن مهیا شود و فرصت خوبی به دست بیاورم این چالش را امتحان می‌کنم.
*گزارشگری چه حس و حالی دارد؟
در واقع من کارشناس یکی از شبکه‌های تلویزیونی برزیل هستم و بازی‌های لیگ دو و سه منطقه‌ای که تیم شهرم یعنی کاسکاول نیز در آن به میدان می‌رود ملقب به پارانانزه ۲ را کارشناسی می‌کنم.
جان‌واریو: استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود
*با این روند باید تو را یکی از فعال‌ترین چهره‌های ورزشی این شهر دانست؟
چطور؟!
*مدیریت فوتبالی، حضور در کلاس مربیگری، بازی در تیم پیشکسوتان، کارشناسی و از همه آن‌ها مهم‌تر حضور در رقابت‌های تنیس... وقت این همه کار داری؟
با مدیریت زمان می‌توان از پس همه آن‌ها برآمد (باخنده). دوست دارم بیشتر وقت آزادم را در بحث ورزش بگذرانم، چون دوری از ورزش به خصوص فوتبال برایم عذاب‌آور است.
*اتفاق تلخی چند هفته پیش در باشگاه فلامینگو افتاد و استعداد‌های ناب برزیل در کام مرگ فرورفتند؟
خیلی تلخ بود. وقتی خودم را جای خانواده آن نوجوانان مستعد می‌گذرام واقعاً تاب تحمل نمی‌آورم. امیدوارم دیگر از این اتفاقات تلخ در هیچ نقطه‌ای از جهان شاهد نباشیم.
*بازی‌های استقلال را پیگیری می‌کنی؟
به شدت پیگیر هستم. اتفاقاً بازی با ذوب‌آهن را از طریق اینترنت تماشا کردم و از نمایش تیم محبوبم واقعاً لذت بردم. خبر داشتم که طرفداران استقلال روز‌های سختی را تجربه کرده بودند، اما با شناختی که از باشگاه، تیم و طرفداران داشتم می‌دانستم به زودی روز‌های خوب استقلال هم می‌رسد.
*این برد مقابل علیرضا منصوریان و شاگردانش رقم خورد.
علی منصوریان یکی از کاپیتان‌های بزرگ استقلال است و من هم در مقطعی افتخار بازی جلوی او را پیدا کردم. به هر حال حضور او می‌توانست از نظر انگیزشی روی بازیکنان استقلال خیلی تأثیر بگذارد و دیدید که چه سرنوشتی بر بازی رقم زد.
جان‌واریو: استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود
*تصور چنین بردی را داشتی؟
انصافاً نه، ذوب‌آهن یکی از دو قطب فوتبال اصفهان است. آن‌ها همواره خود را مدعی می‌دانند، اما استقلال با نمایشی متفاوت همه پیش‌بینی‌ها را تغییر داد. من به شخصه از این نمایش تیم لذت بردم.
*استقلال با این روند می‌تواند قهرمان شود؟
قبل از اینکه بخواهم راجع به قهرمانی صحبت کنم امیدوارم تیم بتواند این روند را ادامه دهد، چون در این صورت نه تنها در ایران بلکه استقلال می‌تواند مدعی اول قهرمانی در آسیا نیز لقب بگیرد. خوشحالم تیمی که وینفرد شفر ساخته در بهترین زمان ممکن به اوج آمادگی رسیده تا در جنگ با غول‌های حاضر در گروه مرگ آسیا آبروداری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی