نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناچاریم دوستانه از شما بخواهیم تا برطرف شدن کاغذ مورد نیاز روزنامه، همچنان ما را ۸ صفحه‌ای تحمل کنید. مثل همیشه روی دوستی شما حساب می‌کنیم.

خبرورزشی/مهدی هژبری؛ درست مثل نمایندگان ایران در آسیا که این روز‌ها باید در دو جبهه بجنگند و هم در لیگ قهرمانان قاره‌ای با رقیبان آسیایی پیکار کنند و هم در لیگ برتر خودمان به مصاف حریفان داخلی بروند، خبرورزشی هم این روز‌ها در حال تلاش مضاعف در دو جبهه است. از یک طرف در روزنامه خبرورزشی (و البته در سایت روزنامه و سایر پایگاه‌های خبرورزشی در شبکه‌های اجتماعی) تلاش می‌کنیم با وجود موانع بلندی مثل ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان، خطر کانال‌های غیررسمی که می‌توانند به هر خبر درستی مهر دروغ بزنند و هر شایعه و دروغی را به جای خبر رسمی به خورد مخاطب بدهند، دقیق‌ترین اخبار، تازه‌ترین مصاحبه‌ها و باکیفیت‌ترین گزارش‌ها و تحلیل‌ها را به دست شما برسانیم و از طرف دیگر همکاران‌مان در واحد لجستیک و پشتیبانی شبانه‌روز در تلاش هستند برای انتشار روزنامه کاغذ تهیه کنند.
این تلاش مضاعف را برای جلب رضایت شما عزیزان که تحت هر شرایطی همراه خبرورزشی بودید، انجام می‌دهیم تا تنها گوشه‌ای از لطف و همراهی شما را جبران کنیم، اما متأسفانه تا این لحظه موفق به تأمین کاغذ مورد نیاز برای بازگشت به شرایط انتشار روزنامه ۱۲ صفحه‌ای نشدیم. ناچاریم دوستانه از شما بخواهیم تا برطرف شدن این بحران، همچنان ما را ۸ صفحه‌ای تحمل کنید. مثل همیشه روی دوستی شما حساب می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی