نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد بازیکنان این تیم تحت هیچ شرایطی نباید به حاشیه ها بپردازند.

به گزارش  خبرورزشی ، محمود خوردبین که دو روز در هفته، همراه با پیشکسوتان پرسپولیس راهی زمین تمرین طرشت می‌شود تا دیداری با دوستان صمیمی داشته باشد، در خصوص شرایط پرسپولیس به ما گفت: این تیم شانس اول قهرمانی است. کلی ستاره دارد و مهم‌تر از همه اینکه، مربی خوب و باکلاسی مثل برانکو روی نیمکتش نشسته است. برانکو هم آدم خوبی است و هم مربی خیلی خوب.
او اضافه کرد: تیم در هفته‌های گذشته با یکسری مشکل مواجه شده، اما بازیکنان نباید روندی که از اول فصل در پیش گرفته اند را از دست بدهند. من به بازیکنان تیم توصیه می‌کنم اصلا وارد حاشیه‌ها نشوند. البته پرسپولیسی‌ها باتجربه هستند و از هم حمایت می‌کنند. من با این بازیکنان کار کردم و کنارشان بودم. به همین خاطر بهتر از بقیه می‌دانم توانایی خلق یک قهرمانی دیگر را هم دارند.
خوردبین در نهایت گفت: هواداران پرسپولیس هم باید حواس شان جمع باشد و بدانند که از این به بعد، آن‌ها هستند که باید تیم را جمع و جور کنند. اگر هواداران دست از حمایت پرسپولیس بردارند، حاشیه‌ها بیشتر می‌شود و افت تیم باقی می‌ماند. انشالله برای بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان، حتی یک صندلی و سکو هم در ورزشگاه خالی نماند، چون بازیکنان در این شرایط به روحیه بیشتری احتیاج دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی