نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس گفت: با سبک فوتبال خوزستان آشنا هستم‌ و می دانم که بازیکنان این منطقه بسیار با استعداد هستند.

به گزارش خبرورزشی ، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس ظهر چهارشنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: بی‌صبرانه منتظر بازی هستیم. با وجود فشردگی بازی‌ها از این طریق می‌توانیم هواداران را شاد کنیم.

او ادامه داد: با سبک فوتبال خوزستان آشنا هستم‌. بسیار با استعداد هستند. این تیم تغیرات زیادی داشته و خون جوانی به تیم تزریق کرده‌اند. خوزستان چشمه جوشان استعداد است.

وی افزود: شجاع و سید جلال و رادوشویج به تیم برمی‌گردند. کمال و مصلح و انصاری و ماهینی هم مصدوم هستند. آدام همتی پس از عملش به تیم ملحق شده و خیلی زود به تیم خواهد پیوست.

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد ضعیف بودیمیر گفت: بودیمیر و بازیکنان جدید تیم نیاز به زمان دارند. بودیمیر مشکل کمبود تمرین دارد و به بازی نیاز دارد. این مساله برای تمام بازیکنان جدید صادق است. آن‌ها باید سریع با تیم هماهنگ شوند. با یک بشکن زدن همه چیز درست نمی‌شود. کادر و بازیکن خوبی دارم. ما مشکل داشتیم اما بازیکن جدید دچار نوسان هستند. در پنج بازی اخیر برتر بودیم. در بازی با نفت مسجد پنجاه پنجاه بودیم ولی در تمام بازی‌ها برتر بودیم
برانکو درباره فهرست تیم ملی امید گفت: من از فهرست اطلاعی ندارم. کرانچار دوست من است. زمانی که کی‌روش در تیم ملی بود هم حمایت می‌کردیم. اگر تیم‌های ملی به بازیکن نیاز دارند ما به آن‌ها بازیکن می‌دهیم.

او درباره عملکرد بازیکنان جدید افزود: ترابی یک ماه با ما است. سروش هم در نیم فصل اول عملاً بازی نکرد. ما چاره‌ی دیگر غیر بازی کردن نداریم. چون من به آنان اعتماد دارم و آن‌ها به شرایط خوب خواهند رسید. حتی جوانان ما هم در حال پیشرفت هستند و به ما کمک خواهند کرد. ما هم‌چنان صدر جدولیم و به نیمه نهایی جام حذفی رسیده‌ایم. پدیده، سپاهان، تراکتور و استقلال بسیار تیم‌های خوبی هستند. لیگ جذابی داریم و هواداران هم به این جذابیت می‌افزایند.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با دالیچ و حاشیه‌هایی که در این باره راه افتاده است، افزود: این را باید از همکارانتان بپرسید که این چیزها را می‌نویسند و مقداری هم دروغ می‌نویسند، همه می‌دانند که من به امارات رفتم تا بازی النصر و پاختاکور را ببینند و عملا فقط چند ساعت در دبی بودم، آنجا دالیچ را دیدم که و برای کار شخصی خودش به دبی آمده بود، آنجا چند دوست دیگرم را هم دیدم که اگر بخواهید اسم آنها را هم می‌گویم! آنجا کوتسیان، اسماعیلی که ایرانی ساکن دبی است و... را دیدم، آنجا ایرانی های دیگری را هم دیدم. این را هم بگویم که در صحبتی که با یکسری خبرنگاران داشتم به آنها گفتم که تاج به من مأموریت داده هر چند که شش ماه است او را ندیدم! گفتم که تاج من را فرستاده تا به او پیشنهاد سالانه ۸ میلیون دلار بدهم! اینهایی که می‌نویسند اتفاقی نیست و همه می‌دانند که این نوشته‌ها هدفمند است تا در تیم ما مشکل و تشنج ایجاد کنند، اما این کارها مهم نیست چرا که هواداران به ما اعتماد دارند و ما را دوست دارند. این مسائل باعث می‌شود تا ما قوی‌تر شویم. 
وی افزود: همه این‌ها هدفمند است تا در تیم تشنج ایجاد شود. هواداران ما را دوست دارند و همین دوست داشتن هواداران به تیم ما کمک خواهد کرد.
او درباره بازی با پاختاکور و این که آیا به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا در این بازی به بازیکنانش استراحت می‌دهد، گفت: کمال و مصلح در ترکیب نیستند. برای ما همه بازی‌ها مهم هستند و بازی به بازی جلو می‌رویم.
سرمربی پرسپولیس در پایان درباره مشکلات مالی گفت: همیشه مشکل مالی وجود داشته است. من از تمرین کردن با بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم که این مشکلات برطرف شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی