۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر فنی استقلال به خبرورزشی گفت: گونسالوس باید با بدنسازی شرایط بدنی‌اش روی فرم قرار بگیرد تا بتواند کمک‌حال تیم شود.

خبرورزشی/مهدی همدانی: استقلال در شرایط مطلوبی قرار گرفته و حالا در صورت بردن فولاد گام مهمی به سوی حضور در جمع دو تیم بالانشین جدول برمی‌دارد. نصرالله عبداللهی مدیر فنی استقلال هم به این تیم بسیار امیدوار شده و با قاطعیت از روز‌های خوش پیش‌رو حرف می‌زند.
مدعی قهرمانی
خوشبختانه روی غلتک افتاده‌ایم. تیم خوبی داریم. بچه‌هایی خوب با یک کادر فنی زحمتکش. فقط می‌ترسم دچار بدشانسی شویم. اگر بدشانسی گریبانگیر ما نشود، فولاد را هم می‌بریم تا با روحیه‌ای بسیار خوب مهیای جدال با رقبای آسیایی شویم. ما مدعی قهرمانی لیگ برتر هستیم و مدعی می‌مانیم حتی اگر بر حسب تصادف نتوانیم فولاد را مغلوب کنیم. روند تیم بسیار خوب و مثبت است.
منشا خوب است، گونسالوس خوب می‌شود
پاتوسی خیلی خوب جواب داده و در همین ۲ بازی تیغ خودش را نشان داد. گادوین منشا هم خوب است. گونسالوس نیز توانایی دارد، ولی باید با بدنسازی شرایط بدنی‌اش روی فرم قرار بگیرد تا بتواند کمک‌حال تیم شود.
برنامه‌ریزی لیگ
برنامه مسابقات خیلی فشرده است و همه تیم‌ها به ویژه آن‌هایی که درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند، به دردسر می‌افتند، ولی دلیل اینکه چرا بازی‌ها به شکل فوق برنامه‌ریزی شده را باید از سازمان لیگ بپرسید.
قدرت گرفتن الهلال
گروه‌مان در آسیا دشوار است. هم الدحیل خوب است، هم العین و البته الهلال. در میان رقبای همگروه الهلال در قیاس فصل قبل قوی‌تر شده و حسابی خرج کرده است. هر سه تیم برنامه‌ریزی فراوان و خرج وسیعی کرده‌اند، ولی خوشبختانه استقلال هم از فصل قبل قوی‌تر شده است.
مدیران دنبال پول
همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و استقلال هم همین‌طور. مدیرعامل و همه ارکان مدیریتی باشگاه دنبال آن هستند تا قضیه طوری جلو برود که در خلال برگزاری رقابت‌های آسیایی معضلات مالی برای‌مان دردسر درست نکند. می‌خواهیم در نهایت آرامش کار را جلو ببریم.
شفر و اختیارات تام
دوستان عزیزی که به عنوان اعضای کمیته فنی به باشگاه آمده بودند، خودشان مربی هستند و با شرایط کار اصلاً غریبه نیستند. آن‌ها خودشان می‌دانند سرمربی می‌تواند مشاوره‌ها را بشنود، ولی در نهایت خودش تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند. حتی گاهی اوقات می‌بینیم سرمربی یک تیم حرف دستیارانش را نیز گوش نمی‌کند. در مورد کمیته فنی هم خود شفر مختار است که به مشاوره‌ها گوش کند یا نه. البته باید از کمیته فنی تشکر کرد، چون تا وقتی که بودند، صادقانه مشاوره می‌دادند و هدف‌شان کمک بود، اما حالا سرمربی تیم تشخیص داده کار را این‌گونه جلو ببرد.
نکونام و تیم ملی
واقعیت امر این است که یک سرمربی بزرگ خارجی به تیم ملی ما پرستیژ می‌دهد. ما در تمام سال‌هایی که کارلوس کی‌روش سرمربی بود، نتوانستیم یک نفر را کنارش بگذاریم تا کار یاد بگیرد و بعد از رفتن او سرمربی تیم ملی شود. البته الان شنیده‌ام جواد نکونام قرار است فعلاً سرمربی تیم ملی شود. به نظرم نکونام گزینه بدی نیست، چون سال‌ها کنار کی‌روش به عنوان کاپیتان کار کرده است. امیدوارم اگر قرار بر روی کار آمدن یک سرمربی جدید شد مدیران ارشد فدراسیون طوری قرارداد ببندند که اشتباه دوران قرارداد کی‌روش را تکرار نکنند و به شکلی بهتر با فرد جدید مذاکره کرده و قرارداد منعقد کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی