نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محرومیت چلسی از نقل‌و‌انتقالات می‌تواند فرصت خوبی برای دیده شدن برخی بازیکن‌های جوان این تیم باشد.

به گزارش خبرورزشی، خبر محرومیت چلسی از دو پنجره نقل‌و‌انتقالاتی حتی بدتر از شکست مقابل منچسترسیتی در جام اتحادیه برای هواداران این تیم ناراحت‌کننده بود. آبی‌های لندن با این تیم بحران‌زده که درگیر اختلافات داخلی میان بازیکن و سرمربی است باید دو پنجره بدون بازیکن جدید سر کند. هرچند که باشگاه می‌تواند نسبت به این رأی اعتراض کند. محرومیت چلسی در ظاهر شاید نگران کننده باشد اما چلسی در سالیان اخیر انقدر بازیکن جوان کنار گذاشته که در چنین روز مبادایی به کارش بیاید. آن ها فقط 41 بازیکن جوان را به طور قرضی در تیم‌های دیگر دارند که اگر بهترین‌هایشان برگردند چلسی مشکلی از بابت کمبود بازیکن حس نخواهد کرد.

کالوم هادسون

هنوز نمی‌توان به او لقب جوان را داد. کالوم هادسون اودوی 18 سال بیشتر ندارد و مهره‌ای آینده‌دار برای باشگاه و حتی تیم ملی انگلیس به حساب می‌آید. در همین ژانویه باشگاه بایرن‌مونیخ برای جذب این وینگر انگلیسی دست به کار شد اما مخالفت باشگاه چلسی را درپی داشت. طبیعتاً در حال حاضر ویلیان و پدرو گزینه‌های ساری هستند و باید از کالوم به عنوان بازیکن جانشین استفاده کرد تا محک بیشتری بخورد. او در 3 بازی که در این فصل داشته 3 گل به ثمر رسانده و کیفیتش را نشان داده است.

روبن لوفتوس چیک

با سیستم 3-3-4 ساری، در پستی که روبن لوفتوس چیک ایفای نقش می‌کند اولویت با ژورژینیو است. در سمت راستِ ژورژینیو، انگولو کانته قرار دارد و سمت چپ از متئو کواچیچ و راس بارکلی استفاده می‌شود. لوفتوس در مقایسه با سال قبل زمان بیشتری برای بازی پیدا کرده اما اغلب به عنوان وینگر راست در زمین بوده است. در حال حاضر که باشگاه مشکل پیدا کرده و خط میانی هم فاقد خلاقیت لازم است حضور لوفتوس چیک در زمین می‌تواند به تیم کمک کند.

تَمی آبراهام

هم اکنون در استون‌ویلا است و به طور قرضی برای این تیم بازی می‌کند. او 20 گل در 28 بازی برای این تیم به ثمر رسانده و می‌تواند در آینده مشکل خط حمله آبی‌های لندن را حل کند. باشگاه در این یکی دو فصل اخیر با مشکل گلزنی روبرو بوده و بازیکنانی همچون آلوارو موراتا و الان گونسالو ایگواین نیز نتوانستند آن را حل کنند. آبراهام البته این شانس را داشت که در تابستان چند بازی برای چلسی انجام دهد.

اتان آمپادو

آمپادو 18 ساله قبلاً توانسته قفل ورود به تیم اصلی را بشکند و مشکلی برای بازی در این تیم ندارد. تنها چیزی که او می‌خواهد بازی کردن به طور متوالی است که قطعاً در فصل آتی به هدفش خواهد رسید. مدافع وسط قابل اطمینان که قابلیت بازی در خط میانی را دارد طبیعتاً فصل بعد به درد چلسی خواهد خورد. به خصوص آنکه خط دفاع چلسی امسال اوضاع خوبی نداشته و نوبت اینکه به نیروی جدید اعتماد شود فرا رسیده است.

ریسی جیمز

نمایش سزار آسپلیکوئتا به خوبی نشان داده که دیگر وقتش است تا یک مهره قابل اعتماد هم روی نیمکت تیم باشد. جیمز همان گزینه است که امسال به طور قرضی در تیم ویگان اتلتیک بازی می‌کند. بازی در چمپیونشیپ به خوبی تجربه این بازیکن 19 ساله را برای حضور در لیگ برتر انگلیس بالا برده است. ریسی پرورش یافته آکادمی چلسی است و کاملاً با شرایط باشگاه آشنایی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی