نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: استقلال حالا دیگر در کورس قهرمانی حضور دارد و باید برای هر امتیاز به خوبی بجنگد.

خبرورزشی/امیر شمس: علیرضا نیکبخت‌واحدی، بازیکن اسبق استقلال، در خصوص شرایط خوب این روز‌های آبی‌پوشان و بازی حساس این تیم برابر شاگردان افشین قطبی با ما به گفتگو نشست.
* شرایط این روز‌های استقلال را چطور می‌بینید؟
خدا را شکر بعد از نیم‌فصل دوم شرایط استقلال خیلی خوب شد. بازیکنان و کادر فنی به هماهنگی لازم رسیده‌اند و انتظار هواداران را به خوبی برآورده می‌کنند.
* بازیکنان استقلال در میدان چطور بوده‌اند؟
با آمدن پاتوسی، منشا و گونسالوس و اضافه شدن مصدومان روند استقلال کاملاً تغییر کرده است. محسن کریمی و شجاعیان هر دو بازیکنان خوبی هستند و همان‌طور که دیدیم برای کمک به تیم آماده هستند.
* استقلال برابر ذوب‌آهن قابل قبول کار کرد؟
استقلال از نظر تاکتیکی و کار‌های تیمی فوق‌العاده بود. در هر لحظه از بازی آن‌ها با برنامه کار کردند. این روش بازی شاگردان شفر می‌تواند الگوی تیم‌های دیگر باشد. همان‌طور که دیدیم تیم استقلال هیچ عجله‌ای برای گلزنی نداشت. تمرکز خاص در خط هافبک تیم نتیجه خودش را داد. البته تمام این صحبت‌ها به این معنا نیست که حریف ضعیف کار کرد.
* چطور؟
تیم ذوب‌آهن با اینکه شرایط خوبی در جدول ندارد، اما تیم خوبی است. کادر فنی و بازیکنان آماده‌ای دارد. آن‌ها تمام توان‌شان را گذاشتند، اما در آزادی زورشان به استقلال نرسید.
* با عملکرد خوب آبی‌ها فکر می‌کنید آن‌ها مدعی قهرمانی هستند؟
بله صددرصد. هر بازی برای استقلال حکم فینال را دارد. استقلال حالا دیگر در کورس قهرمانی حضور دارد و باید برای هر امتیاز به خوبی بجنگد. بازی بعدی آن‌ها در اهواز هم یک فینال دیگر است و برابر تیم آقای قطبی کار سختی در پیش دارند.
* بازی برابر فولاد را چطور می‌بینید؟
استقلال در اهواز طرفداران زیادی دارد. وقتی یک تیم خوب و یک زمین مناسب باشد تنها باید به فکر موفقیت در این بازی بود. همان‌طور که گفتم کار بسیار سخت است، اما استقلال می‌تواند به پیروزی فکر کند.
* تیم فعلی شفر علاوه بر لیگ برتر در آسیا هم حرفی برای گفتن دارد.
بله همین‌طور است. خیلی‌ها نگران این موضوع بودند، اما به نظر من اصلاً جای نگرانی نیست چراکه این تیم به راه خودش برگشته و حالا برای لیگ قهرمانان آسیا و تیم‌های گروه مرگ خط و نشان می‌کشد!
* و، اما حرف آخر...
امیدوارم روز پنج‌شنبه بازی خوبی را از استقلال شاهد باشیم. همچنین هفته آینده استقلال در قطر بازی مهمی با الدحیل دارد و ان‌شاالله از این بازی سربلند بیرون می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی