نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینفرد شفر در ماه‌های گذشته با تعدادی از خبرنگاران که به زبان انگلیسی تسلط دارند، رابطه خوبی پیدا کرده و بدون حضور مترجمش که مدیر رسانه‌ای تیم است با آن‌ها گپ می‌زند اما همین موضوع برایش حاشیه ساز شد.

شفر و پسرش
به گزارش خبرورزشی، شب قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن فردی که ۲ کانال هواداری آبی را مدیریت می‌کند و در ماه‌های گذشته بار‌ها با شفر ملاقات داشته به اردوی استقلال می‌رود. او در لابی هتل آکادمی مشغول خوش و بش با شفر می‌شود و سپس به دعوت سرمربی آلمانی به اتاق او می‌روند. در این حین یکی از اعضای تیم استقلال به پسر وینفرد شفر می‌گوید این فردی که همراه پدرت به اتاقش رفت با معاون باشگاه رابطه بسیار نزدیکی دارد و مقطعی هم همکار او بوده است.
ساشا شفر همراه با دو نفر دیگر از اعضای کادر تیم راهی اتاق پدرش می‌شود و در گوشه در می‌ایستد تا ببیند محور حرف‌های این فرد که قبلاً در فدراسیون حضور داشته با وینفرد شفر چیست و متوجه می‌شود او صرفاً دارد در مورد معاون باشگاه حرف می‌زند و پدرش هم با لحنی تند از تحرکات این معاون صحبت می‌کند. ساشا ناگهان می‌بیند گوشه موبایل این فرد بیرون جیبش قرار دارد، آرام داخل می‌شود، گوشی را از جیب او بیرون می‌کشد و می‌بیند گوشی در حالت ضبط صدا قرار دارد. همه در اتاق متوجه هدف این فرد شدند. یک نفر دستش را بلند کرد تا به صورت او بزند، اما دستش را می‌گیرند و می‌گویند این‌ها دنبال همین اتفاقات هستند. شفر شدیداً خشمگین می‌شود و فریاد می‌زند از اتاق من برو بیرون. تو خبرچین معاون باشگاه هستی. برو بیرون!
بلافاصله مدیرعامل باشگاه در جریان ماجرا قرار می‌گیرد و می‌گوید موبایلش را نگه دارید تا ببینیم ماجرا چیست. افسر امنیتی باشگاه استقلال هم وارد می‌شود و این مرد را به بیرون هتل آکادمی هدایت می‌کند، اما او اصرار به پس گرفتن موبایل داشت. در نهایت ساشا و مدیر رسانه‌ای استقلال فایل صوتی وینفرد شفر را از گوشی او حذف و با اطمینان از پاک شدن این فایل، گوشی را به او پس می‌دهند. صبح روز بازی، بازیکنان ماجرا را می‌شنوند و می‌گویند نباید گوشی را پس می‌دادید. باید کاری می‌کردید خود معاون بیاید دنبال پس گرفتن گوشی آدمش!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی