۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان موفق به کسب ۷ مدال در مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ دوومیدانی معلولین امارات شد.

هفت نشان رنگارنگ با رکوردشکنی امیری در امارات
به گزارش خبرورزشی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین؛ تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان موفق به کسب ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز در مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ دوومیدانی معلولین امارات شد.
*مهران نکویی‌مجد در ماده پرتاب وزنه، کلاس F۳۴ با ثبت رکورد ١١/٠٨ متر به نشان طلا دست یافت.
*حامد امیری در ماده پرتاب وزنه و در کلاس F۵۴ با ثبت رکورد ۱۰/۸۷ متر در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مدال طلا شد. او در ماده پرتاب دیسک و در کلاس F۵۴ با ثبت رکورد ۲۷/۶۷ موفق به کسب مدال طلا شد.
این ملی پوش کشورمان در ماده پرتاب نیزه و در کلاس F۵۴ با ثبت رکورد ۳۰/۶۰ متر علاوه بر کسب سومین مدال طلای خود توانست رکورد آسیا را ۲/۴۸ سانتیمتر ارتقا دهد و به دلیل کسب ۳ نشان طلا عنوان بهترین ورزشکار مسابقات را بدست آورد.
سید محسن حسینی پناه در پرتاب وزنه، کلاس F۳۵ با ثبت رکورد ۱۳/۴۹ متر در مکان نخست ایستاد و دومین مدال طلا را برای تیم ملی ایران کسب کرد.

مدال آوران نقره:
فائزه دیبایی در ماده پرتاب دیسک، کلاس F۵۶ با رکورد ۲۳/۴۴ متر موفق به کسب مدال نقره شد.
مهران نکویی در ماده پرتاب نیزه و در کلاس F۳۴ با رکورد ۲۸/۵۷ متر موفق به کسب مدال نقره شد.

مدال آوران برنز:
علیرضا مختاری دیگر نماینده کشورمان در ماده پرتاب وزنه و در کلاس F۵۴ با رکورد ۷/۹۱ متر در مکان سوم ایستاد و به مدال برنز دست یافت.

تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان متشکل از ۸ آقا و ۲ خانم در این رقابت‌ها حضور داشت.
حامد امیری، علیرضا مختاری، محسن حسینی پناه، محسن مجیدی، مهران نکویی، امین طبرسا، سعید حسین پور، محمد نعیمی‌نیا، فائزه دیبایی، ریحانه اشعربین ۱۰ ملی پوش کشورمان در این رقابت‌ها بودند.
لیلا کارکن به عنوان مربی بانوان، بهمن رضایی به عنوان مربی مردان و امید میرزا حسینی به عنوان سرپرست تیم ملی را در این مسابقات همراهی کردند.
گفتنی است این رقابت‌ها با حضور ۳۶ کشور در شهر دوبی برگزار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی