نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شب برتری بزرگان فوتبال انگلیس، تعقیب و گریز دو مدعی اصلی قهرمانی ادامه یافت.

به گزارش خبرورزشی، هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برتری پرگل تیم لیورپول، پیروزی‌های دشوار منچسترسیتی و چلسی و برتری راحت آرسنال و منچستریونایتد به پایان رسید.
آرسنال در خانه‌اش ۵ بر یک بورنموث را برد و رده چهارم جدول را حفظ کرد. اوزیل در دقیقه ۴، مخیتاریان در دقیقه ۲۷، کاسلینی در دقیقه ۴۷، اوبامیانگ در دقیقه ۵۹ و لاکازت در دقیقه ۷۸ برای آرسنال و موست در دقیقه ۳۰ برای بورنموث گل زدند. (خلاصه این بازی را اینجا ببینید)
بزرگان جزیره همگی بردند
لیورپول نیز در خانه ۵ بر صفر واتفورد را برد و صدر جدول و فاصله یک امتیازی با سیتی را حفظ کرد، همچنین تفاضل گل خودش را بهبود بخشید. مانه در دقایق ۹ و ۲۰، اوریگی در دقیقه ۶۶ و فان‌دایک در دقایق ۷۹ و ۸۲ برای میزبان گل زدند. (خلاصه این دیدار را اینجا تماشا کنید) بزرگان جزیره همگی بردند
چلسی هم در دربی لندن ۲ بر صفر از سد تاتنهام گذشت. در جدالی که کپا، سنگربان اصلی چلسی به خاطر جنجال در جریان فینال جام اتحادیه انگلیس جایش در ترکیب اصلی را از دست داده بود، میزبان توسط پدرو در دقیقه ۵۷ و تریپیه (بازیکن حریف) در دقیقه ۸۴ صاحب گل شد. (خلاصه این دیدار را اینجا ببینید) بزرگان جزیره همگی بردند
در دیگر بازی هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در خانه کریستال‌پالاس ۳ بر یک پیروز شد. لوکاکو در دقایق ۳۳ و ۵۲ و یانگ در دقیقه ۸۳ برای شیاطین سرخ و وارد در دقیقه ۶۶ برای پالاس گلزنی کردند. (خلاصه این بازی را اینجا تماشا کنید)
بزرگان جزیره همگی بردند
منچسترسیتی هم برای تعقیب لیورپول صدرنشین با گل سرخیو آگوئرو در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی در خانه خود یک بر صفر وستهام را برد. (خلاصه این دیدار را اینجا ببینید)
بزرگان جزیره همگی بردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی