نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روز دوم هفته بیستم لیگ برتر فوتبال دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان به مصاف هم می‌روند که حساس‌ترین مسابقه هفته محسوب می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، چهار دیدار پایانی هفته بیستم لیگ برتر روز جمعه برگزار می‌شود.
نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم.
تراکتورسازی تبریز- سپاهان؛ الکلاسیکو ایرانی
داغ‌ترین و هیجان‌انگیزترین مسابقه هفته بیستم در تبریز برگزار می‌شود. جدال سپاهان صدرنشین با تراکتورسازی با دوجین از بهترین بازیکنان باشگاهی ایران می‌تواند توجه همه را جلب کند و فوتبالدوستان انتظار یک بازی تماشایی و تهاجمی را از این دو تیم دارند. سپاهان با ۳۲ گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را دارد و تراکتورسازی هم با ۲۸ گل زده دومین صاحب خط حمله قدرتمند لیگ است. اگر چنین جدالی را می‌توان الکلاسیکو ایرانی دانست. سپاهان در قواره یک مدعی است و تراکتورسازی هم با حضور مربی بلژیکی خود متحول شده و فوتبالی زیبا و هجومی را بازی می‌کند. بازگشت امیر قلعه‌نویی به تبریز هم حاشیه‌های ژورنالیستی به همراه خواهد داشت، اما فوتبالدوستان ایرانی انتظار دارند این دو تیم بزرگ فوتبال ایران در حد و اندازه نام خودشان و بازیکنان‌شان در میدان سبز فوتبال ظاهر شوند.
اشکان دژاگه محروم بزرگترین غایب این مسابقه است. تراکتورسازی برای کم کردن فاصله امتیازی خود با صدر جدول به دنبال سه امتیاز است ازسویی دیگر زردپوشان اصفهانی اگر امتیاز از دست بدهند ممکن است صدر جدول را از دست بدهند. بازی مقابل تی‌تی‌های پرشور تبریزی هم هیجان انگیز است هم کاری دشوار! تماشاگرانی که ۹۰ دقیقه یک نفس تیم تراکتورسازی را تشویق می‌کنند. برنده این دیدار هیجان‌انگیز گام بلندی به سوی قهرمانی برمی‌دارد.
بازی رفت دو تیم هم دیدنی بود و با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
پیکان - پدیده شهر خودرو؛ بی حاشیه بدنبال برد
شاگردان حسین فرکی بعد از مدت‌ها حرکت روی مدار باخت هفته گذشته اولین بردشان را کسب کردند تا با از بحران فاصله بگیرند و شرایط مناسب‌تری بر این تیم حکمفرما شود. پیکان این هفته هم بازی دشواری مقابل تیم سوم جدول دارد. پدیده هم خود را مدعی قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی می‌داند، اما پیکان برای رسیدن به رتبه‌ای تک رقمی در این فصل تلاش می‌کند. گل‌محمدی و حسین فرکی مربیانی بی حاشیه است و تلاش برای رسیدن به پیروزی در میدان سبز را به حواشی آن ترجیح می‌دهند. باید دید پیکان می‌تواند دومین برد متوالی این فصل خود را با فرکی جشن بگیرد یا پدیده همچنان در کورس با پرسپولیس و سپاهان باقی می‌ماند؟
اولین باخت پیکان در این فصل را پدیده در دور رفت رقم زده بود.
سپیدرود رشت - استقلال خوزستان؛ قرمز و آبی بحران زده
نبرد تیم‌های پانزده و شانزدهم جدول برای تیم‌های قعرنشین مهم است البته هر دو تیم به جز نتایج مسابقات در زمینه مالکیتی و مدیریتی هم مشکلات فراوانی دارند و علی کریمی سرمربی سپیدرود از این تیم جدا شده است. کریم بوستانی هم همین کار را در استقلال خوزستان انجام داد تا قرمز و آبی رشت و اهواز در بحرانی‌ترین شرایط مقابل یکدیگر قرار بگیرند! سپیدرود اگر می‌خواهد در لیگ بماند باید در این دیدار خانگی پیروز شود. استقلال خوزستان، اما بعد از کسر ۶ امتیازش از سوی فیفا یکی گزینه‌های اصلی سقوط محسوب می‌شود مگر اینکه مدیریت جدید باشگاه وضعیت را تغییر بدهد. سپیدرود در بازی رفت هم استقلال خوزستان را ۲ بر صفر شکست داده بود.
نفت مسجدسلیمان - نساجی مازندران؛ تلاش نفت برای بقا
نفت مسجدسلیمان ۵ هفته است که بردی نداشته و شرایط سختی پیش رو دارد نساجی مازندران، اما هفته گذشته فولاد را در خانه برد تا جلالی به آرامش برسد. در بازی رفت هم تیم نساجی یک بر صفر به پیروزی رسیده بود و جواد نکونام در دور رفت اولین بردش را در لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان جشن گرفت. اکنون دو تیم وضعیت متفاوتی دارند و نساجی تقریبا خیالش بابت بقا در لیگ برتر راحت است، اما نفت هنوز در تب و تاب ماندن و رفتن است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی