۰
پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تهران در حالی مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد که محرومیت روزبه چشمی کادرفنی را مجبور به تغییر در ترکیب برنده بازی گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، در چارچوب مسابقات هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت ۱۵ امروز تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند. فولاد خوزستان که در نیم فصل دوم سیر صعودی داشته و به همراه افشین قطبی موفق شده بود پرسپولیس و فولاد را شکست بدهد هفته گذشته مقابل نساجی شکست خورد و با در دست داشتن امتیاز میزبانی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز برای حفظ فاصله با مدعیان کسب عنوان قهرمانی دارد.
در طرف مقابل استقلال تهران با کسب شش امتیاز در دو مسابقه متوالی برابر پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان به فاصله چهار امتیازی مثلث ۳۸ امتیازی مدعیان قهرمانی رسیده است. آن‌ها در صورتی که فولاد را از پیش رو بردارند به سومین برد متوالی در نیم فصل دوم دست پیدا می‌کنند.
آبی‌ها در نیم فصل اول سه بازی و در اولین مسابقه نیم فصل دوم برابر پیکان امتیازات کامل را کسب کردند تا در فصل هجدهم لیگ بهترین آمار در کسب برد‌های متوالی را با عدد چهار فعلا در اختیار داشته باشند. گفتنی است بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل پایان یافته بود.
روزبه چشمی از استقلال در این بازی به دلیل محرومیت حضور ندارد و علاوه بر او همام طارق و علی کریمی نیز به دلیل مصدومیت به همراه تیم به اهواز سفر نکرده‌اند. فرشاد محمدی مهر، روح الله باقری، میثم تیموری، مهدی قائدی و رضا کریمی هم دیگر بازیکنانی هستند که از لیست این مسابقه خط خورده‌اند.
سیدمهدی رحمتی در چارچوب دروازه استقلال برای مسابقات فصل جاری لیگ برتر خوش درخشیده و او در ۱۷ مسابقه‌ای که به میدان رفته موفق به ثبت ۱۲ کلین شده است و تنها ۵ گل دریافت کرده است. همانند بازی‌های گذشته او کماکان انتخاب اول وینفرد شفر خواهد بود و نوار نیمکت نشینی‌های سیدحسین حسینی ادامه خواهد داشت.
خط دفاعی استقلال یک تغییر اجباری خواهد داشت؛ با وجود اینکه چشمی محروم است و علی کریمی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، امید نورافکن با توجه به این قبلا سابقه به میدان رفته در پست هافبک دفاعی را در کارنامه دارد، درکنار فرشید باقری حضور خواهد داشت؛ بنابراین با حضور وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر و میلاد زکی پور خط دفاعی مقابل فولاد کامل می‌شود. آخرین بازی زکی پور مقابل تراکتورسازی بود و او در این بازی به تیموری که او هم توانایی حضور در بال چپ را دارد، از سوی کادر فنی ترجیح داده شد.
بعید به نظر می‌رسد به غیر از تغییر اجباری به جای چشمی، شفر در نظر داشته باشد به ترکیب برنده دو بازی گذشته که البته نمایش خیره کننده و کم اشتباهی داشته‌اند، دست بزند. او در مقطع فعلی نیاز دارد تا ترکیبی هماهنگ را برای ادامه مسابقات در نظر داشته باشد و از این رو به نظر می‌رسد فرشید اسماعیلی، آیاندا پاتوسی، اللهیار صیادمنش و گادوین منشا دیگر بازیکنانی هستند که در فاز هجومی ترکیب مقابل فولاد را تشکیل خواهند داد؛ بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد به شرح زیر است:
سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، امید نورافکن، فرشید باقری، میلاد زکی پور، فرشید اسماعیلی، آیاندا پاتوسی، اللهیار صیادمنش و گادوین منشا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی