۰
پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ۳ امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است و می‌تواند به قهرمانی تیم ما کمک زیادی کند.

به گزارش خبرورزشی، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان گفت: با تیم سپاهانی بازی داریم که از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند؛ این تیم خط حمله و خط دفاع خوبی دارند و ۴ امتیاز هم از ما جلو هستند. سپاهان یک بازی عقب افتاده دارد و این نشان می‌دهد که تیم خوبی هستند.
وی ادامه داد: برای بازی فردا عبداله زاده مصدوم است و شاید به بازی نرسد. ۳ امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است و می‌تواند به قهرمانی تیم ما کمک زیادی کند. سپاهان امسال باختی نداشته و ما تلاش خواهیم کرد همانند ۲ بازی قبلی خانگی، به پیروزی رسیده و بدون گل خورده برابر سپاهان به ۳ امتیاز بازی دست یابیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: طبیعی است که ساسان انصاری در بازی فردا شانس بیشتری برای بازی داشته باشد و مهدی‌زاده‌ای که با انصاری معاوضه شد، بازیکن چند پسته بوده و ما یک مدافع خوب را از دست دادیم، اما خوشحالم که این مدافع را فردا می‌بینم؛ مهدی‌زاده بازیکن قابل احترامی است.
لیکنز ادامه داد: در بازی مقابل سایپا با ۲ مهاجم و هجومی بازی کردیم، اما بازیکنان تیم شتاب زده بودند و نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند. همچنین تعدادی از بازیکنان در یک ماه گذشته به تیم تراکتورسازی اضافه شدند که برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز به زمان دارند تا بتوانند خود را با تیم هماهنگ کنند.
وی با بیان اینکه من مربی هجومی هستم و دوست دارم تیمم در هر بازی بیش از یک گل بزند، گفت: برای تغییر سیستم نیاز به زمان است و هنوز در تراکتورسازی به آن وضعیت نرسیدیم که تغییر سیستم بدهیم. ما بازیکنان خوبی داریم که در پست‌ها با هم رقابت می‌کنند تا بهترین‌ها در ترکیب تیم تراکتورسازی قرار گیرند.
سرمربی تراکتور درخصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: از لحاظ من حمایت هواداران در بازی تراکتورسازی بسیار مهم است و امیدوارم فردا شاهد حضور تماشاگران و حمایت همه جانبه آن‌ها باشیم.
لیکنز افزود: سپاهان ۱۲ گل دریافت کرده است و در نگاه اول به نظر می‌رسد این تیم دفاعی است، اما این تیم هجومی بوده و گل‌های زیادی زده و حریف سرسختی در بازی فردا برابر ما است. دژاگه در بازی فردا به دلیل محرومیت به همراه نداریم، اشکان کاپیتان تیم ملی است و برای ما بازیکن بسیار مهمی است؛ در بازی گذشته هم به بازیکنان گفته بودم که سعی کنید کارت نگیرید. کارتی که اشکان در بازی مقابل استقلال گرفت درست بود، اما کارت وی در بازی سپاهان اشتباه بود و لزومی نداشت که داور در آن صحنه به وی کارت دهد.
وی ادامه داد: البته به دژاگه هشدار داده بودم و حالا متاسفانه اشکان را در بازی فردا نداریم. خیلی برایم مهم است که جایگزین وی عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند جای او را به خوبی پر کند. در بازی مقابل نساجی خیلی ناراحت بودم، زیرا وقتی بازی یک بر یک بود تلاش زیادی نکردیم برای زدن گل دوم؛ در آینده باید تفکرمان را حرفه‌ای کنیم. در بازی مقابل سایپا طوری بود که هر کرنر و اوت، یک فرصت گل برای حریف بود و در بازی مقابل سپاهان نیز حریف برتری هوایی خوبی داشته و حریف سخت است.
سرمربی تراکتورسازی خاطر نشان کرد: اول از همه لی اروین رفته و دوبار برگشته؛ مانند فرزندی که رفته و بعد از چند ماه به خانه‌اش برگشته. وی بعد از ۳ ماه به تراکتورسازی بازگشته و در این مدت تمرین و شرایط بازی هم نداشته است و شرایط خوبی هم ندارد و در یکی ۲ هفته آینده نمی‌توان در مورد بازی کردنش صحبت کرد. وی هر روز ۲ جلسه تمرینی سنگین برگزار می‌کند و برای آماده شدنش نباید عجله کرد. شاید ۴ تا ۶ هفته برای آماده‌سازی نیاز به زمان باشد، اما ما فشرده کار می‌کنیم تا وی را به شرایط مسابقه برسانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی