نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا به طرز عجیبی به پرداختن بیش از اندازه به VAR طعنه زد.

پیکه باز هم حرف‌های سیاسی زد! به گزارش خبرورزشی، جرارد پیکه پس از برد 3 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که منجر به صعود آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا به فینال جام حذفی اسپانیا شد، به شیوه‌ای طعنه‌آمیز به جنجال‌هایی که در خصوص عدم استفاده صحیح از کمک داور ویدئویی (VAR) در ال‌کلاسیکو به وجود آمده بود، پاسخ داد.

پیکه که یک کاتالان متعصب است، گفت: اگر تلویزیون اسپانیا به جای اینکه مدام درباره VAR صحبت کند، وقت بیشتری را به محاکمه زندانیان سیاسی (افرادی که به جرم تلاش برای استقلال ایالت کاتالونیا دستگیر شده‌اند) اختصاص دهد، بهتر است چون این یک بی‌عدالتی محرز است و مردم اسپانیا بهتر درک خواهند کرد که چه اتفاقاتی دارد رخ می‌دهد.

بارسلونا شنبه شب دوباره به سانتیاگو برنابئو برمی‌گردد تا در هفته بیست‌وششم لالیگا مقابل رئالی‌ها به میدان برود.

پیکه در این خصوص هم تأکید کرد: آن بازی هم یک بازی سخت دیگر است. به نظر می‌رسد که رئال مادرید خیلی از ما فاصله دارد، اما اگر آنها بتوانند بازی را ببرند، فاصله را به شش امتیاز کاهش می‌دهند. ما با انگیزه‌ای فراوان برای بردن آن بازی به میدان می‌رویم. تا الان خیلی خوش‌شانس بوده‌ایم که توانسته‌ایم بازی‌‌های فراوانی را در سانتیاگو برنابئو ببریم، آن هم با گل‌های زیاد.

بارسلونا امسال شانس تکرار سه‌گانه‌اش در سال 2015 را دارد، ضمن اینکه برای ششمین سال متوالی به فینال جام حذفی اسپانیا راه پیدا می‌کند.

مدافع میانی بارسلونا در این باره عنوان کرد: ما شنبه شب مقابل سویا یک بازی فوق‌العاده انجام دادیم حالا هم در یک فینال دیگر هستیم و به همین دلیل خیلی خوشحالم. سعی می‌کنیم که فینال را هم ببریم، اما فعلاً روی بازی شنبه تمرکز داریم. در چند سال گذشته، ما در فینال‌های فراوانی حضور داشته‌ایم و آنها را برده‌ایم. این بار هم می‌خواهیم برنده فینال باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی