نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کیفیت نامناسب زمین باعث شد که دو تیم نتوانند خوب بازی کنند.

به گزارش خبرورزشی، علی دایی پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل پارس جنوبی جم گفت: کیفیت نامناسب زمین باعث شد که دو تیم نتوانند خوب بازی کنند و اگر نگاه کنید، در نیمه اول خیلی بدتر از نیمه دوم بود. بهترین موقعیتی که می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، از دست دادیم. ما نتوانستیم از پنالتی خود استفاده کنیم، اما فرصت چندانی به پارس ندادیم. حریف فقط اوت‌های بلند روی دروازه می‌ریخت، اما در مجموع، کیفیت بد زمین مانع بازی خوب دو تیم شد.
وی درباره قضاوت پیام حیدری در این مسابقه گفت: متأسفانه داور هم به نفع ما اشتباه می‌گرفت و هم به نفع پارس جنوبی. در چند صحنه سوت‌های اشتباهی به سود یکی از دو تیم زده می‌شد و به نظرم داوری به گونه‌ای بود که من و تارتار مجبور بودیم اعتراض کنیم. من نمی‌گویم داوری به نفع پارس جم بود و معتقدم اشتباهاتی به سود دو تیم مرتکب شد. در صحنه پنالتی داور در چهارقدمی صحنه بود، اما نمی‌خواست پنالتی بگیرد و داور پنجم به او کمک کرد. او در دوقدمی صحنه سوت نزد. داور پنجم باید به او کمک کند؟
دایی با گلایه از ناداوری‌ها علیه تیمش تصریح کرد: من واقعاً مانده‌ام. پس از بازی با داماش در جام حذفی و دیدن آن صحنه‌ها، هر صحنه‌ای که در مسابقه می‌بینم نمی‌توانم حرفی بزنم. متأسفانه کسی بازی ما را آنالیز نمی‌کند. نه کمیته داوران و نه جای دیگر. یکی دو برنامه تلویزیونی داریم که صحنه‌ها را نشان می‌دهند. کیفیت فیلمبرداری ما نسبت به اروپا و کشور‌های صاحب فوتبال خیلی پایین است و ما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. من و تارتار مجبوریم کنار زمین حرص بخوریم. داوری اصلاً مناسب این شرایط بازی نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی