نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی، هافبک تیم پرسپولیس گفت: صددرصد برخی‌ها به دنبال این هستند تا پرسپولیس به طور متوالی برای سومین سال قهرمان نشود.

به گزارش   خبرورزشی ، سیامک نعمتی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری این دیدار را به پایان برسیم، اما متأسفانه با بدشانسی موقعیت‌ها را از دست دادیم. باز هم خدا را شکر که با یک گل به سه امتیاز این دیدار رسیدیم. باید از هواداران نیز به خاطر اینکه در روز بارانی به ورزشگاه آمدند، تشکر کنم و امیدوارم روز سه‌شنبه و در بازی با پاختاکور نیز به ورزشگاه بیایند تا شروعی طوفانی در آسیا داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: فکر نمی‌کردیم هوای تهران امروز بارانی باشد، اما شاهد بارش باران بودیم که این موضوع نیز روی کارمان تأثیر گذاشته بود. امیدوارم در دیدارهای آینده پیروزی‌های پرگل‌تری را کسب کنیم.

نعمتی در پاسخ به این سؤال که او نیز مانند سیدجلال حسینی اعتقاد دارد جریان‌هایی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفته است، گفت: صددرصد همین‌طور است. فکر می‌کنم به این خاطر است که نمی‌خواهند پرسپولیس سومین قهرمانی متوالی خود را به دست بیاورد. خیلی‌ها کارهایی انجام می‌دهند تا مانع قهرمانی پرسپولیس در این فصل شوند. البته بازیکنان، کادر فنی و مدیریت با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم تا امسال نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا در این خصوص شفاف صحبت نمی‌کند، عنوان کرد: من راجع به تیم خاصی صحبت نمی‌کنم. این جریانات نیز دیدنی نیست که بتوان راحت درباره آن صحبت کرد.

نعمتی در پاسخ به این پرسش که پیروزی‌های استقلال چقدر روی بازیکنان پرسپولیس فشار وارد کرده است، گفت: فشار روی تیم ما زیاد است. بعد از نایب قهرمانی سه فصل گذشته ما به طور متوالی دو عنوان قهرمانی را کسب کردیم. امسال نیز برای قهرمانی در حال جنگیدن هستیم و به نیمه نهایی جام حذفی نیز صعود کرده‌ایم. در حال حاضر نیز نسبت به نیم فصل اول امتیازات بیشتری کسب کردیم و حتی از شرایط سال گذشته خود در این مقطع موفق‌تر بودیم، اما بعد از هر تصاویری به خاطر انتظاراتی که از تیم ما می‌رود فشار به تیم وارد می‌شود.

وی درباره دریافت کارت زرد خود گفت: در صحنه‌ای که کارت گرفتم مرتکب اشتباه شدم می‌خواستم تلاش کنم تا بازیکن حریف توپ را به پشت من نیندازد و با دست توپ را مهار کردم. داور می‌توانست در این صحنه به من کارت زرد نشان ندهد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص دیدار آینده پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و رقبای خود را آنالیز می‌کنیم هنوز از تیم پاختاکور اطلاعاتی نداریم اما قرار است از فردا کار آنالیز خود را شروع کنیم. امیدوارم در این فصل نیز شروع طولانی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

نعمتی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس مرتفع شده است گفت: ما که هنوز چیزی ندیدیم اما ان‌شاءالله که همه چیز درست شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی