نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم با قدرت مسیر خود را ادامه دهیم و با قهرمانی هوادارانمان را خوشحال کنیم.

به گزارش   خبرورزشی ، احمد نوراللهی پس از برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درخصوص عملکرد ماریو بودیمیر گفت: بودیمیر بازیکن باکیفیتی است و امروز نیز پاس گل بسیار خوبی به علی علیپور داد. در سایر زمان بازی نیز به تیم کمک کرد. قطعا بودیمیر نیاز به زمان دارد تا در تیم پرسپولیس جا بیفتد و مطمئنا در ادامه راه به تیم کمک خواهد کرد.

وی درخصوص اظهارات سید جلال حسینی مبنی بر برخی تحرکات علیه پرسپولیس عنوان کرد: این چیزها را نمی‌دانم اما به خاطر اینکه ما در جام حذفی مسابقه نداده بودیم در حال حاضر مجبوریم 4 روز 4 روز بازی کنیم و این موضوع به تیم فشار وارد کرده است. در هفته‌های گذشته نیز در خصوص مسائل داوری هجمه‌هایی روی تیم پرسپولیس بود.

نوراللهی تاکید کرد: در دیدار امروز بعد از اعلام ضربه پنالتی به سود ما در یک صحنه نیز روی سروش رفیعی خطا شد که داور آن را پنالتی اعلام نکرد. این صحبت‌ها همیشه وجود داشته است اما تلاش می‌کنیم با قدرت مسیر خود را ادامه دهیم و امسال نیز با قهرمانی هواداران خود را خوشحال کنیم.

وی گفت: خدا را شکر نسبت به دیدارهای گذشته مقابل صنعت نفت خوب بازی کردیم. البته دلیل بازی‌های نه چندان خوب گذشته مهیانبودن شرایط زمین‌ها برای پاسکاری بود. در ادامه راه نیز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی سه شنبه مقابل پاختاکور آماده می‌شویم.

نوراللهی در خصوص دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: برانکو تیم پاختاکور را آنالیز کرده است و قطعا این هفته به ما خواهند گفت چه کارهایی را در زمین انجام دهیم. امیدوارم استارت خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی