نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت رسمی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان در آستانه نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا گزارشی از پرسپولیس منتشر کرد.

به گزارش  خبرورزشی  و به نقل از سایت رسمی تیم پاختاکور ازبکستان، پرسپولیس یکی از شناخته‌شده‌ترین تیم‌ها در قاره آسیا و ایران است. ورزشگاه آزادی تهران محل برگزاری بازی‌های خانگی پرسپولیس است و این تیم در ۲ فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود به نیمه‌نهایی و فینال این رقابت‌ها شد. پرسپولیس در بازی فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مغلوب تیم کاشیما آنتلرز ژاپن شد و به نایب‌قهرمانی رسید.
بر اساس این گزارش، پرسپولیس دارای ۱۱ قهرمانی در لیگ و ۵ قهرمانی در جام حذفی ایران است و در سال ۱۹۹۱ میلادی نیز کاپ آسیا را فتح کرد. ۵ بار در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و یک بار نیز فینالیست شد. برانکو ایوانکوویچ از سال ۲۰۱۵ میلادی هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده دارد و ۲ جام قهرمانی در لیگ برتر ایران دست یافت. در فهرست تیم پرسپولیس بازیکنانی همانند علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، علی علیپور و ... حضور دارند.
تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۱۸:۳۰ روز ۱۴ اسفند در نخستین بازی گروه D لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران رودرروی هم قرار خواهند گرفت. در دیگر بازی این گروه تیم‌های الاهلی عربستان و السد قطر به مصاف هم می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی