۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیژن طاهری، مربی تیم استقلال ابراز امیدواری کرد، این تیم در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به مانند فصل گذشته این مسابقات شگفتی‌ساز شود.

به گزارش   خبرورزشی ، بیژن طاهری  با اشاره به پیروزی 3 بر یک تیمش برابر فولاد خوزستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی بسیار سختی برابر فولاد داشتیم. فولادی‌ها بعد از آمدن افشین قطبی شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و با آمادگی کامل به مصاف ما آمدند.

 مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: افشین قطبی در کشورهای مختلف کار کرده است و تجربه و هوش بالایی دارد. او به خوبی تیم فولاد را آماده کرده بود، با این حال بازیکنان ما در این مسابقه غیرت به خرج دادند و یک بازی مهم را در اهواز بردیم. این برد برای ما بسیار مهم بود تا از جمع مدعیان قهرمانی عقب نمانیم. بچه‌های ما واقعاً برای پیروزی انگیزه زیادی داشتند.

وی با اشاره به درخشش آیاندا پاتوسی در چند بازی اخیر خاطر نشان کرد: پاتوسی بازیکن خوبی است و منشا هم خوب کار کرد، اما فراموش نکنید که وریا غفوری سه بازی است که با بینی شکسته برای استقلال به میدان می‌رود. پژمان منتظری، فرشید باقری و همه‌ی بازیکنان استقلال تا آخرین توان‌شان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و این تلاش دسته‌جمعی در استقلال است که باعث شده نتایج خوبی بگیریم.

طاهری با اشاره به بازی روز سه‌شنبه استقلال برابر الدحیل قطر تصریح کرد: شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و استقلال در این بازی‌ها کار سختی در پیش دارد. ما در گروه سختی قرار گرفتیم، ولی امیدوارم مثل فصل قبل در مرحله گروهی شگفتی‌ساز شویم. همه می‌دانند که هم‌گروه‌های استقلال چه شرایطی دارند، ولی ما می‌خواهیم این روند خوب را در آسیا نیز ادامه دهیم. بازی با الدحیل هم اولین بازی ماست و تلاش می‌کنیم تا در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی