۰
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که نساجی با دو گل از حریف پیش بود با تساوی بازی را خاتمه داد تا قائم مقام این باشگاه انتقاد تندی را متوجه عملکرد داوری داشته باشد.

به گزارش خبرورزشی، قائم مقام باشگاه نساجی با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم به شرایط بازی در مسجد سلیمان انتقاد کرد.
محمد کاظمی در خصوص تساوی در مسجد سلیمان گفت: تیم ما در این بازی فقط و فقط با هدف کسب سه امتیاز قدم به میدان گذاشت و تمام هم و غم ما کسب یک پیروزی خارج از خانه بود، اما داور و کمک اولش این اجازه را به ما ندادند. در نیمه اول داوری مشکل خاصی نداشت، اما از همان ابتدای بازی تماشاگران میزبان با انواع و اقسام فحاشی‌ها داور و کمک‌هایش را تهدید و تحت‌تاثیر قرار دادند به طوری که در نیمه دوم سر ما را برید و در حالی که می‌توانستیم با اختلاف سه یا چهار گل زمین بازی را ترک کنیم، اما در عرض ۵ دقیقه بازی مساوی شد تا امنیت داور و کمک هایش تامین شود.
قائم مقام باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: در یک صحنه تک به تک دروازه بان نفت رحمان جعفری را زد، ولی در کمال تعجب داور و کمکش خطای بازیکن ما را اعلام کردند. در یک صحنه دیگر هم سجاد آشوری را مدافع حریف در موقعیت تک به تک زد، اما باز هم داور از دادن کارت قرمز امتناع کرد. در دقایق پایانی هم میلاد میداودی با آرنج به صورت لاشا کوبید و تازه با داد و بیداد جو بازی را بهم ریخت، اما بازهم دریغ از کارت قرمز. اسماعیل شریفات هم چند بار با آرنج به سر و صورت بازیکنان ما زد که حتی لب امین رضایی روی یکی از این ضربات پاره شد. در نهایت هم خطایی پشت محوطه ما گرفت که کاملا عجیب بود، زیرا روی همین صحنه بازیکن نفت با استوک دمار از پای حامد شیری درآورده بود!
کاظمی با اشاره به قضاوت ضعیف داور و کمکش به انتقاد از اتفاقات دقایق پایانی پرداخت و گفت: دلیل اخراج لک و مطهری را هم متوجه نشدیم و هر چه هم اصرار کردیم دلیل اخراج را بدانیم دست آخر دوستان پاسخی نداشتند. فکر می‌کنم با این روند داوری و تهدیدات هواداران نفت، اگر چهار- صفر هم جلو بودیم داور بازی را با مساوی تمام می‌کرد.
قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: با این نحوه قضاوت‌ها باید در این فوتبال را گِل گرفت، زیرا نتایج واقعی در زمین رقم نمی‌خورد و تیم‌ها براساس شایستگی شان امتیاز نمی‌گیرند و هوچی‌گری و جار و جنجال عامل اصلی رسیدن به امتیاز است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی