۰
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر جدید تیم فوتبال پرسپولیس با درخشش مقابل صنعت نفت آبادان توانست جایگاه خوبی برای خود در ترکیب اصلی سرخپوشان بسازد.

به گزارش  خبرورزشی ، مهدی ترابی حالا یکی از ستاره‌های درخشان پرسپولیس است که می‌تواند برای مدت‏ها در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود. نکته مهم بازی او، حضورش در پست اصلی یعنی وینگر چپ بود که مقابل صنعت نفت آبادان آمادگی بالایی را نشان داد.
از این رو ترابی می‌تواند امیدوار باشد در دیدار‌های آینده پرسپولیس نیز به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود و در پست تخصصی خود بازی کند. تا پیش از این و در نیم فصل نخست، امید عالیشاه در این منطقه بازی می‌کرد. عالیشاه هم عملکرد مثبتی داشت و یکی از بهترین پاسور‌های لیگ لقب گرفت، اما ترابی نشان داد رقیب سرسختی برای عالیشاه است.
با این شرایط احتمال بازی ترابی در ترکیب اصلی مقابل پاختاکور و سایر بازی‌ها بیشتر از عالیشاه به حساب می‌آید و به نوعی، وینگر جوان تیم که در نیم فصل دوم از سایپا به جمع سرخپوشان اضافه شد، شانس‌های بیشتری برای خود ساخته تا وینگر چپ اصلی تیمش باشد به خصوص که برانکو نیز مدام از عملکرد این بازیکن تعریف و تمجید می‌کند.
از سوی دیگر، برانکو بارها به این موضوع اشاره کرده بود که در این فصل، بازی های زیادی برای پرسپولیس وجود دارد و همه بازیکنان باید در مقاطعی به میدان بروند و در مقاطع دیگر استراحت داشته باشند اما بعید به نظر می رسد مربیان پرسپولیس، به سادگی از کنار میزان آمادگی بالای ترابی عبور کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی