نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای گل فصل پیش لیگ برتر در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ضربه پنالتی خود را از دست داد.

به گزارش  خبرورزشی ، کمتر کسی انتظارش را داشت که علی علیپور در حساس‌ترین شرایط دیدار با صنعت نفت آبادان به آن شکل ضربه پنالتی خود را از دست بدهد، اما این اتفاق افتاد تا سرخپوشان برای رسیدن به دومین گل ناکام بمانند و کار برای‎شان در دقایق باقی‎مانده سخت شود.
همین اتفاق باعث شد برخی این طور تصور کند که شاید علیپور از لیست پنالتی زنان سرخپوشان خط بخورد و دیگر شانسی برای زدن پنالتی‌های حین بازی نداشته باشد. البته تجربه می‌گوید برانکو مربی‎ای نیست که به همین سادگی اقدام به تغییر پنالتی‎زن اول تیمش کند. او در سال‌های گذشته نیز با این که پنالتی‌های زیادی توسط مهدی طارمی از دست می‌رفت، اما باز هم به او اجازه می‌داد پنالتی بزند.
دلیل واقعی برانکو هم این بود که با استفاده از ضربات پنالتی، طارمی بتواند به عنوان آقای گلی لیگ برسد. حالا که علیپور مثل فصل گذشته در کورس آقای گلی قرار گرفته، حتی با وجود از دست دادن پنالتی حساس در دیدار برابر صنعت نفت آبادان، این شانس را دارد که پنالتی‌های بعدی تیمش را نیز به ثمر برساند.
این در حالی است که بشار رسن و مهدی شیری دو پنالتی زن دیگر پرسپولیس، در پایان دیدار جام حذفی مقابل پدیده، ضربات پنالتی خود را از دست دادند تا شانس زیادی برای آینده نداشته باشند. شاید بودیمیر که این روز‌ها در تمرینات، پنالتی‌های زیادی می‌زند، در کنار علیپور، گزینه‌های شلیک کردن ضربات پنالتی در بازی‌های بعدی این تیم باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی