نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان پایتخت آمار جالبی را در سه فصل گذشته از خود برجای گذاشته است.

به گزارش  خبرورزشی ، برانکو ایوانکوویچ که از اواخر فصل چهاردهم به پرسپولیس پیوست، در فصل پانزدهم با وجود شروع ناامیدکننده‏ای که داشت، توانست به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تیمش را در رقابت نگه دارد. هر چند آن‌ها در هفته پایانی نتوانستند قهرمانی را از آن خود کنند و به نایب قهرمانی بسنده کردند، ولی فصل به یادماندنی برای شان رقم خورد.
با این حال در فصل‌های شانزدهم و هفدهم قهرمانی به پرسپولیس رسید. جالب اینکه در فصل‌های شانزدهم هفدهم و همین فصل جاری یعنی لیگ هجدهم، پرسپولیس تا پایان هفته بیستم و پس از انجام ۲۰ بازی، یک عنوان مشترک از خود برجای گذاشته است. در واقع سرخپوشان فقط یک شکست در کارنامه خود بعد از انجام ۲۰ بازی در فصل‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ می‌بینند.
سرخ ها در فصل شانزدهم، تا هفته بیستم فقط مقابل ذوب آهن با حساب یک بر صفر در اصفهان شکست خوردند که این بازی از هفته چهاردهم برگزار می شد. آنها در فصل هفدهم و تا هفته بیستم، تنها شکست خود را مقابل پیکان در هفته ششم و در ورزشگاه آزادی تجربه کردند و در این فصل نیز، تا پایان هفته بیستم، تنها یک شکست داشتند که هفته هفدهم و برابر فولاد خوزستان در اهواز رقم خورد. 
این آمار امیدوار کننده برای هواداران به شمار می‌رود و البته برای برانکو و شاگردانش نیز می‌تواند نمره قبولی به همراه داشته باشد، زیرا هیچ باشگاهی در ایران، طی سه فصل گذشته چنین آماری نداشته است. این نیز از جمله قدرتمندانه‏ ترین آمار‌هایی است که برانکو در پرسپولیس از خود برجای گذاشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی