نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی در هفته بیستم در تهران به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که برانکو ایوانکوویچ بازهم در ترکیب اصلی تغییراتی را اعمال کرد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در حالی در هفته بیستم در تهران به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که  برانکو ایوانکوویچ  بازهم در ترکیب اصلی تغییراتی را اعمال کرد. با توجه به بازگشت سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده به ترکیب بعد از طی دوران مصدومیت حالا خبر می‌رسد که ماریو بودیمیر و بشار رسن نیز جانشین سروش رفیعی و امیدعالیشاه نیمکت‌نشین شوند.

برانکو در تمام بازی‌های نیم فصل دوم تیمش را با ترکیب‌های متفاوت به میدان فرستاده است در حالی که در نیم فصل در چهار بازی هیچ تغییری در ترکیب نداد و بخش مهمی از تغییراتش در دیگر هفته‌ها به اجبار و با توجه به محرومیت و مصدومیت بوده است. نکته قابل ذکر اینکه همواره برانکو را به عنوان مربی که اهل تغییر ترکیب تیم نیست می‌شناسیم اما او در نیم فصل دوم انگار هنوز ترکیب اصلی تیمش را پیدا نکرده است.

هفته اول؛ 45درصد

پرسپولیس با وجود آنکه در ابتدای فصل از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود اما 5 تغییر را در اولین بازی لیگ هجدهم برابر پدیده  نسبت به آخرین بازی‌اش در لیگ هفدهم برابر سپیدرود داشت. برانکو در اولین بازی فصل از ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور استفاده کرد و این ترکیب نسبت به ترکیب این تیم برابر سپیدرود در هفته سی‌ام 5 تغییر داشت. بیرانوند، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، وحید امیری در اولین بازی لیگ هجدهم برابر پدیده در ترکیب این تیم نبودند. پرسپولیس این بازی را یک بر صفر برد.

هفته دوم؛ ‌صفر درصد

پرسپولیسی‌ها در دومین هفته لیگ برتر با همان ترکیبی به میدان رفتند که بازی با پدیده را شروع کرده بودند و درصد تغییرات این تیم صفر بود. پرسپولیس بازی هفته دوم برابر فولاد را سه بر صفر برد. ترکیب پرسپولیس در این بازی بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور بود.

هفته سوم؛ 9 درصد

برانکو در سومین هفته لیگ برتر و بازی برابر استقلال خوزستان تنها یک تغییر در ترکیبش اعمال کرد و آن حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب پرسپولیس بود. این بازی صفر- صفر شد.

هفته چهارم؛ صفر درصد

تیم پرسپولیس در هفته چهارم  رقابت‌های لیگ برتر نیز نسبت به هفته سوم برابر استقلال خوزستان هیچ تغییری در ترکیبش نداشت و با همان ترکیب بازی با استقلال خوزستان به میدان رفت. این بازی نیز صفر- صفر مساوی شد.

هفته پنجم؛ صفر درصد

پرسپولیسی‌ها در هفته پنجم نیز بدون هیچ تغییری در ترکیب تیم‌شان به میدان آمدند. این بازی نیز یک - یک مساوی شد.

هفته ششم؛ 18 درصد

بعد از کسب سه تساوی برانکو تیمش را با دو تغییر در هفته ششم به زمین فرستاد و رادوشوویچ و منشا در ترکیب اصلی جانشین بیرانوند و نعمتی شدند. پرسپولیس این بازی را دو بر یک از نساجی برد.

هفته هفتم؛ 28 درصد

محرومیت ماهینی و کمال کامیابی‌نیا و بازگشت بیرانوند سه تغییر اجباری را در پرسپولیس در هفته هفتم برابر سپیدرود به وجود آورد. پرسپولیس یک بر صفر سپیدرود را برد.

هفته هشتم؛ 18 درصد

پرسپولیس در دربی هشتاد و هشتم در لیگ هجدهم با دو تغییر نسبت به هفته هفتم بازی کرد. حسین ماهینی و کمال کامیابی‌نیا در این بازی به ترکیب اصلی آمدند. دربی در نهایت صفر - صفر شد.

هفته نهم؛ 45 درصد

در هفته نهم و بازی برابر پیکان برانکو تیمش را با 5 تغییر یعنی 45درصد جابه‌جایی نفرات آغاز کرد و این بازی را دو بر یک برد.

هفته دهم؛ 27 درصد

در دهمین هفته پرسپولیس در بازی با سایپا سه تغییر در ترکیب اصلی‌اش داشت. این بازی یک - یک مساوی شد.

هفته یازدهم؛ 18 درصد

برانکو در هفته یازدهم برابر ذوب آهن که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید دو تغییر در ترکیب تیم اعمال کرد.

هفته دوازدهم؛ 18 درصد

در هفته دوازدهم پرسپولیس به مصاف سپاهان رفت و در این بازی  نیز نسبت به هفته یازدهم دو تغییر در ترکیب تیم داشت.

هفته سیزدهم؛ ‌صفر درصد

بازی پرسپولیس در هفته سیزدهم برابر تراکتورسازی بدون گل مساوی شد و این تیم در ترکیب ابتدایی‌اش نسبت به بازی هفته دوازدهم هیچ تغییری نداشت.

هفته چهاردهم؛ 27 درصد

بازهم محرومیت و مصدومیت باعث شد که برانکو مجبور به استفاده از برخی بازیکنان ذخیره و جوانش شود. در بازی برابر ماشین‌سازی که با برد یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید او سه تغییر در ترکیب تیم اعمال کرده بود.

هفته پانزدهم؛ 27 درصد

برانکو در هفته آخر دور رفت برابر پارس جنوبی سه تغییر در ترکیب تیم اعمال کرد و در این بازی نیز سعید حسن‌پور بازیکن جوان این تیم به دلیل کمبود بازیکن در ترکیب قرار گرفت. پرسپولیس سه بر یک پارس را برد.

نیم فصل دوم

هفته شانزدهم؛ 36 درصد

پرسپولیس اما در نیم فصل دوم توانست در بازار نقل و انتقالات حضور داشته و از بازیکنان جدیدی استفاده کرد. برانکو در ترکیب تیمش نسبت به آخرین بازی نیم فصل اول 4 تغییر ایجاد کرده و سه بازیکن جدیدش را در ترکیب بازی داد. ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی هفته اول دور رفت برابر پدیده 5 تغییر (45درصد) تغییر داشت.

هفته هفدهم؛ 9 درصد

تنها تغییر پرسپولیس در هفته هفدهم نسبت به هفته شانزدهم حضور محمد نادری به جای شجاع خلیل‌زاده مصدوم بود و پرسپولیس این بازی را دو بر یک به فولاد باخت.

هفته هجدهم؛ 36 درصد

بعد از شکست  برابر فولاد برانکو تیمش را در هفته هجدهم برابر استقلال خوزستان با 36درصد تغییر (4 تغییر) به میدان فرستاد و دو برصفر برنده شد.

هفته نوزدهم؛ 36 درصد

در هفته نوزدهم برانکو بازهم تیمش را با 4 تغییر به زمین فرستاد که البته نبود شجاع و سیدجلال باعث شد برخی از این تغییرات اجباری باشد. پرسپولیس در این هفته برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی رسید.

هفته بیستم؛ چند درصد؟

به نظر می‌رسد برانکو تیمش را در بازی با صنعت نفت در هفته بیستم با دست کم  با 4 تغییر به زمین بفرستد که معادل 36درصد تغییر نسبت به بازی قبلی می‌شود. سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن و ماریو بودیمیر احتمالا تغییرات اعمال شده در ترکیب پرسپولیس خواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی